Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac besöker AppleStore Miami

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag sitter just nu i "Genius Bar" på AppleStore Miami och skriver detta inlägg.

Det är skönt att sitta någonstans svalt (36 grader utomhus och 95% luftfuktighet) och här finns det airport access så att jag kan koppla upp mig med min Powerbook.

Butiken är riktigt nice och här finns i stort sett allting man kan tänka sig. Kul att testa dual G4/1000 med 23" Cinema Display HD osv. Ta en titt på bilderna vi har tagit:

http://99mac.com/pics/applestore_miami/index.htm

Välbesökt butik minsann!

Ser bra ut, kolla om 10.1.5 är installerad på datorerna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 22:14

Snyggt! Riktigt snyggt! Ska genast kolla var närmaste Apple Store finns i Stockholm!

10.1 pa finder pa denna iMacen iaf. Som tur ar har de datorer overallt i butiken som man kan surfa pa. Lite ont i ryggen av att sta upp men annars ar det bra. Tack gud for luftkonditionering..

Martin sitter kvar i Genius Bar och surfar. Undra om vi nansin kommer ga harifran

Ni måste kolla under "About This Mac", under Äpplet. Där står det om det är 10.1.4 eller så...

Kolla iBookarna, läste att de hade 10.1.5 installerat. Några andra burkar lär knappast ha 10.1.5, kanske de nya PowerBookarna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 22:35

Prydlig och "slic" butik - man skulle nästan kunna tro att det är ett nordiskt inredningsarkitektkontor som gjort butiken!

Men likt alla bilder jag hittills sett från Apples egna butiker så saknas det bara en "liten" detalj... kunder!

Finns det nu någon tillförlitlig statistik på hur många besök "IRL" man har haft i sina butiker..?!

Vi vill se kö!!!!!

[ 01 Juni 2002, 22:40: Meddelandet ändrat av: Clavius ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Clavius:

Men likt alla bilder jag hittills sett från Apples egna butiker så saknas det bara en "liten" detalj... kunder!

Kom hit och ta en titt i Gateways butiker. T om de anställda får man leta efter...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Clavius:
Men likt alla bilder jag hittills sett från Apples egna butiker så saknas det bara en "liten" detalj... kunder!

När jag besökte Apple Store:n i Palo Alto var det ganska mycket folk där. Tog inga bilder dock...

Martin! Håll för allt i välden koll på väskan!

Det var valdigt bra med en plats att surfa pa - det ar inte latt att fa internetaccess har borta! Vi sitter just nu pa biblioteket i orlando.

1
Bevaka tråden