Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video med Red Hot Chili Peppers

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-03-13 18:15

När grabben var 3 år ungefär, dvs för 5-6 år sen, så körde dom en video med RHCP på MTV som han älskade. Den var som ett videospel, dvs med animerade figurer (bandmedlemmarna) som hoppade från hustak och allsköns tjosan.

Har letat efter den där, men inte hittat. Nån som vet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-13 18:18

Låter som Californication... tror jag? Fast du kanske ville veta var man kan hitta den förstås... det vet jag inte alls.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-03-13 18:26
Ursprungligen av macce:

Låter som Californication... tror jag? Fast du kanske ville veta var man kan hitta den förstås... det vet jag inte alls.

Njaeee...minns inte låten, men den påminner om Californication - det kanske t.o.m. var den. I vart fall kollade jag videon till den på MTV, och det var en live-video från en konsert och inte alls den där animerade versionen...

Är det Californication, så här har du videon:
http://youtube.com/watch?v=u5TSUsDmXPM

Inte mitt område, men denna ser animerad ut - kanske inte rätt ändå.

Det är Californication, finns ingen annan som ser ut som ett videospel. F.ö. släpper de nytt album den 7:e maj (8:e i usa) och självklart kommer detta att inköpas till den i övrigt kompletta samlingen, som även innehålle ren del specialskivor.

Måste vara Californication-videon.
Jag har den på VHS (tror jag, nånstans...). Min son diggade den också - gick på dagis och trallade på låten när det var ngt sorts barnteaterprojekt fr DI. Studenterna tyckte det var "coolt" - så i pjäsen som sedan skrevs så var den "scenen" med.

1
Bevaka tråden