Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilken sorts mus till en bärbar?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-13 22:41

Jag ska snart (väldigt snart hoppas jag, min imac åkte idag) skaffa mig en macbook, och jag funderar lite på vilken sorts mus jag ska skaffa. Drar en sladdlös mus mer ström från datorn?

Någon som har tips på en klockren mus till den bärbara? Den får mycket gärna vara billig.

Prova gärna styrplattan först. Jag tittade först lite skumt på den men tycker numera att den är lika självklar som jag tyckte att en vanlig mus var förr.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-14 08:24

ok: björn: love your picture.

martin, björn: jag tycker inte styrplattan och en extern mus går att jämföra. jag har en PB och mighty mouse och är sjukt nöjd! det jag bland annat gillar är at tjag mappat exposé till klapp 3 och 4, och att skropp-bollen är vertikal och horiozntal! maffig! lite dyr men definitivt bra!! jag trodde de skulle komma med en BT-mighty mouse snart, kanske snart.. jag tror att el-konsumtionen är försumbar oavsett om du kör BT eller USB. har du dessutom BT igång ändå för andra ärenden är det ingen extra elfrbrukning.

cheers / nick

1
Bevaka tråden