Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Martin på semester

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är bortrest från och med imorgon bitti till den 19:e Augusti - jag och Maria ska båtluffa i Grekland!

Hursomhelst: det här innebär att Jon tar hand om alla administrativa ärenden, ni når jon på jon@99mac.com

Våra Gurus ser till att 99mac rullar på som vanligt - jag har en svag känsla av att Augusti 2002 blir en väldigt hektisk månad då det troligen dyker upp lite nya Apple maskiner i slutet på månaden...

Jag kommer att titta in då och då ifrån internetcaféer när man får internet-abstinens och kolla att allt är bra med er allihopa!

/Martin

[ 04 Augusti 2002, 02:38: Meddelandet ändrat av: Administrator ]

Trevlig resa! Hoppas att ni får det bra i värmen..

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Jag är bortrest från och med imorgon bitti till den 19:e Augusti - jag och Maria ska båtluffa i Grekland!

Hursomhelst: det här innebär att Jon tar hand om alla administrativa ärenden, ni når jon på jon@99mac.com

Våra Gurus ser till att 99mac rullar på som vanligt - jag har en svag känsla av att Augusti 2002 blir en väldigt hektisk månad då det troligen dyker upp lite nya Apple maskiner i slutet på månaden...

Jag kommer att titta in då och då ifrån internetcaféer när man får internet-abstinens och kolla att allt är bra med er allihopa!

/Martin

Som om inte den värme som vi har i Sverige räcker, ni skall plåga ihjäl er med ännu högre temperaturer

Have fun!

[ 05 Augusti 2002, 23:50: Meddelandet ändrat av: Christoffer Larsson ]

Isthé Martin... isthé...!!!

kul!

Flög ner till Landskronafestivalen 2 veckor sen, var där i en hel vecka!

Ska vidare till San Diego, Los Angeles, San Fransisco, Mexico, och överallt emellan! Åker efter helgen!
Var finns närmaste Apple Store i Kalifornien?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-06 23:57
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Air_PoLLo:
Var finns närmaste Apple Store i Kalifornien?

http://www.apple.com/retail/

jasså, flera att välja mellan
Tackar.

  • Oregistrerad
  • 2002-08-07 16:57
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Jag är bortrest från och med imorgon bitti till den 19:e Augusti - jag och Maria ska båtluffa i Grekland!

Hursomhelst: det här innebär att Jon tar hand om alla administrativa ärenden, ni når jon på jon@99mac.com

Våra Gurus ser till att 99mac rullar på som vanligt - jag har en svag känsla av att Augusti 2002 blir en väldigt hektisk månad då det troligen dyker upp lite nya Apple maskiner i slutet på månaden...

Jag kommer att titta in då och då ifrån internetcaféer när man får internet-abstinens och kolla att allt är bra med er allihopa!

/Martin

Som om inte den värme som vi har i Sverige räcker, ni skall plåga ihjäl er med ännu högre temperaturer

Have fun!

I utlandet är det i alla fall anpassat till värme (luftkonditionering etc) så man kan sova på nätterna.

Citat:

quote:I utlandet är det i alla fall anpassat till värme (luftkonditionering etc) så man kan sova på nätterna.

Haha, jag har en ganska stor fläkt ståendes vid min säng, så jag kan sova svalt och skönt om nätterna

I utlandet ar det i alla fall anpassat till varme (luftkonditionering etc) sa man kan sova pa natterna.

Har i Grekland ar det da inte sa manga rum med A/C iallafall (i var prisklass atminstonde..ca 500kr per natt)

Annars ar det bra - solen skiner och herr Heineken kyler...

(borjar dock fa informationsabstinens - laste min semesterbok forsta tva dagarna, nu hander for lite for att min hjarna ska fungera vettigt. Ska hitta en bokhandel snarast...)

Citat:

quote:I utlandet är det i alla fall anpassat till värme (luftkonditionering etc) så man kan sova på nätterna.

Jo, det hade vi gärna haft när vi var nere på Gran Canaria och Siroccon blåste in från Sahara. Det var nästan 40 grader på natten och så mycket sova blev det inte. Satt på balkongen och drack sangria istället.

  • Oregistrerad
  • 2002-08-11 10:48

Jag gillade Thailand.. Där hade man det bra och billigt. Aircondition fanns i alla rum jag var i och där betalade man ca 50 -100kr per natt. Och maten gick för 10 till 50 kr för middag på fin resturang.

1
Bevaka tråden