Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alla eyeTv produkter funkar bra med Intel, men en annan fråga!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ville bara berätta attt man kan använda alla eyeTV produkter uan problem i Intel Macar

Men annan fråga är om man nu har analog signal på sin TV, men inom några månader ska byta till Marksänd Digital TV, och jag köper eyeTV 410, skulle det funka att koppla in Analog TV då, eller måste man ha marksänd Digital TV? OM det funkar bra så är det ett givet köp

Vad menar du?
Menar du att du skulle köpa en 410 nu, och vill köra analogt i den, fram tills du skaffar marksänd digital-tv?
Det går inte. 410 är bara för digital-tv.

Men du kan ju alltid ta emot de kanalerna som inte kräver något kort (SVT, TV4, osv...).

Aha vad synd då...

Men vilka kanaler förlorar du iom att du går över till digitalt då? Det är ju fler kanaler som sänds "gratis" via det digitala marksända än vad som sänds över det analoga.

Jag har ju UPC som mottagare av analog TV, så jag har fler kanaler än SVT och TV4 kanalerna..

  • Medlem
  • 2006-03-09 21:33

om du bor i lägenhet har du väl digital signal omvandlad till analog i kabel av UPC redan? Eller har du både egen antenn och UPC?

Nej är som du skriver, omvandlat till analog.

  • Medlem
  • 2006-03-10 11:15

Så komer det väl att vara även fortsättningsvis?

Ja, men jag kommer att skaffa digitaltv så småningom..

  • Oregistrerad
  • 2006-03-10 12:47

Du har redan digital-TV, fast du får ut en analog signal.

Suck...ja som om jag inte visste det!? Vad är det för problem? Jag har en analog signal idag, och betalar det, och kommer så småningom skaffa digital-tv (och betala för det).

  • Oregistrerad
  • 2006-03-10 15:20

varför det? du har ju redan analog digital-TV...

1
Bevaka tråden