Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ligger simcity på en eller flera skivor?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-05 20:50

Hej!

Är en halv-ny macanvändare & har inte upptäckt förrän idag att det finns ett riktigt fint spelutbud!

Simcit bland annat, vet någon om det är två olika cd-versioner av spelet, eller om det är gjort som blizzard brukar dvs att båda ligger på samma cd?

MVH
Daniel

Det är olika CD-versioner.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-05 21:13

då behöver jag inte leta upp min cd då

Tack för de kvicka svaret!

  • Oregistrerad
  • 2006-03-05 21:14
Ursprungligen av ALF__:

har inte upptäckt förrän idag att det finns ett riktigt fint spelutbud!

Yeah right...

Ursprungligen av SeBBBe:

Yeah right...

wow räcker väl långt?

Ursprungligen av akerstrom:

wow räcker väl långt?

Det finns ingen ersättare till Grim Fandango! Lyckligtvis så finns samtliga Monkey Islandspelen...

  • Oregistrerad
  • 2006-03-06 11:42

Jag tycker faktiskt lite synd om er, alla macanvändare... Ni borde höra er själva.

Och ang monkey island-spelen så finns det till en j-a massa plattformar... http://www.scummvm.org/
mer specificerat: windows, linux, os x, os/2, ps2, psp, mobiltelefoner med symbian, pocket pc, windows mobile, amiga, morphos (fråga mig inte...), dreamcast, solaris, beos samt palmos. Det finns även till DS men det var tydligen inte listat på deras hemsida.

Ursprungligen av akerstrom:

wow räcker väl långt?

Ja ellerhur

Ursprungligen av SeBBBe:

Och ang monkey island-spelen så finns det till en j-a massa plattformar... http://www.scummvm.org/

Jo, det är just via scummvm jag kör dem + monkey island 4 genom classic.

Utbudet är bra tycker jag, i jämförelse med vad alla säger åtminstone. Alla spel jag saknat från PC har jag nu; Enemy Territory, Quake, Civilization 3, Heroes of might and magic III, Diablo, o.s.v.

1
Bevaka tråden