Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visa keychain, hur?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-05 17:25

Hej!
Min mac har gett upp, logikkortstestet failar och ger felkoden "2FAN/4/7: Fan for main enclosure". Bara in på service antar jag.
Hur som helst, jag har min nyckelring backupad, men inte tillgång till en mac, och jag behöver ett lösenord ur den. Kan man på PC (windows/linux) öppna den på något sätt? Jag har självklart lösenordet till nyckelringen, och alla filer från biblioteksmappen som innehåller nyckelringen.

Alla tips uppskattas

Jag tror tyvärr att du inte kan få ut något ur nyckelringen genom annat än Mac OS X.

Angående felet på logikkortet. Vad har du för Mac och har du testat att kontakta Apple? Beroende på omständigheterna kan du reklamera varan eller få den utbytt.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-05 18:34
Ursprungligen av Björn Leander:

Jag tror tyvärr att du inte kan få ut något ur nyckelringen genom annat än Mac OS X.

Som jag trodde.

Ursprungligen av Björn Leander:

Angående felet på logikkortet. Vad har du för Mac och har du testat att kontakta Apple? Beroende på omständigheterna kan du reklamera varan eller få den utbytt.

Jag har en iBook. Jag ska ta kontakt med dataansvarig på min arbetsplats; de sköter kontakten med Apple. Tack för hjälpen ändå ::)

Ursprungligen av Spiken:

Jag har en iBook. Jag ska ta kontakt med dataansvarig på min arbetsplats; de sköter kontakten med Apple. Tack för hjälpen ändå ::)

Om det är en vit iBook G3 så är de troligen det kända felet som de hade. Det finns ett utbytesprogram för de datorerna och Apple gör bytet kostnadsfritt.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-05 18:59

Det är en G4 800MHz, vit som snö.

1
Bevaka tråden