Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idag (eller imorrn) byter jag till iMac!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen slipper jag min fula PC!! Nu ringde dom från en affär och meddelade att det fanns iMac på lager och att en av dom väntar på mig :), Jag blev superglad och ska hämta den idag eller imorrnm, beroende på tid, men nu ska det ske! Nu byter jag över till iMac, jag väntade bara på Intel!

Hela vägen till iMacen har skett genom iTunes från början.Jag laddade ner iTunes, tyckte det var snyggt, köpte en iPod mini, sedan en nano och nu en G5 med video

Och när dom lanserade iMacen så beställade jag den!

Grattis. Jag har också kompisar som laddat ner iTunes och först varit mycket skeptiska, det är ju Apple. De har sedan också insett att iTunes är det bästa med deras PC, och då börjar plötsligt alla fundera på en Mac.

Way to go man!

Min kompis sa, tänk dig en dator, snygg som iTunes, enkel som en iPod, så har du Mac!

får man fråga vad affären heter? sitter o väntr på att macoteket ska få hem den jag beställt, o de borde ju få den snart om "din" affär fått den

Mac-butiken i Borås mailade mig idag och sa att de hade 20" intel på lager. Jag fick min från applestore i fredags, så jag tackade nej vilket kan innebära att nån av er kanske hinner köpa en där

inLife har några iMacar på lager, men han sa det nästan är krig om dom Så skrattade han..

inWarehouse har en massa också.

såg att macoteket fått in 17" men inte 20" men då måste ju 20" komma snart, vi är först i kön i macoteket butiken i uppsala, så förhoppningsvis får vi en snart

Kan meddela att jag skriver från min splitternya iMac nu Jag har aldrig kännt sån glädje över en ny sak. Alla i familjen är måttligt avundsjuka kan jag meddela!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2006-02-21 23:03
Ursprungligen av wunderbaren:

... Nu byter jag över till iMac, jag väntade bara på Intel!

Hela vägen till iMacen har skett genom iTunes från början.Jag laddade ner iTunes, tyckte det var snyggt, köpte en iPod mini, sedan en nano och nu en G5 med video

...

nu hänger jag inte riktigt med. byter du från en pc till en vad? g5 eller intel?

Yes. Intel eller G5? Läs texten igen..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-02-22 08:41

iPod G5.

1
Bevaka tråden