Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbook kommer nu?!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-02-15 20:12

Macoteket stängde tidigare idag pga ett evenemang imorgon. Vidare - på macotekets sajt - står det i lagersaldot för macbook att den kommer in till huvudlagret imorgon 16:e. Denna information uppdaterades idag.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-15 20:19

Och Apple Store Sverige är ännu inte uppdaterat. Tempo!

Ursprungligen av doGG:

Och Apple Store Sverige är ännu inte uppdaterat. Tempo!

Nu är även svenska uppdaterad!!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-15 23:33
Ursprungligen av Rickard A:

Nu är även svenska uppdaterad!!

Kan inte bli bättre!

Häromdagen (måndag) fick jag besked av Macoteket att MacBook inte kommer förrän i slutet av mars. Undrar vad det blir nurå.. för jag har bett dem lägga undan en 1.83:a åt mig, men om den nu ersatts av 2.17 GHz vill jag ju ha den istället... eller i alla fall betala fem tusen pix mindre för den 1.83:a jag tänkte köpa.

Ursprungligen av CyberPet:

Häromdagen (måndag) fick jag besked av Macoteket att MacBook inte kommer förrän i slutet av mars. Undrar vad det blir nurå.. för jag har bett dem lägga undan en 1.83:a åt mig, men om den nu ersatts av 2.17 GHz vill jag ju ha den istället... eller i alla fall betala fem tusen pix mindre för den 1.83:a jag tänkte köpa.

Men Apple har ju sagt att beställningarna automatiskt ersätts med den bättre modellen- i ditt fall blir det en 2,0Ghz. Vad får du ifrån att den ersatts av en 2,16Ghz? 2,16Ghz är en ny modell som inte fanns tidigare. Den kostar 3200kr mer än 2,0Ghz-modellen.

Det enda rimliga är väl att du får 2 GHZ, som ju ersätter den du har beställt.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-16 14:45

Framflyttat till 16/3 -06 på Macotekets hemsida nu.

Enligt titeln på denna tråd; ja, min kommer nu.
"Shipped - Feb 18, 2006 via TNT International Express "

1
Bevaka tråden