Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur spela avmarkerade låtar?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Få se om jag fattat allt rätt: Längst till vänster i låtlistan finns en rad kryssrutor som man kan markera eller avmarkera. De jag markerar koiperas över/synkas till min iPod när jag ansluter den. De jag markerar är också de som spelas i iTunes om jag bara spelar en spellista rätt av. Rätt?

Så hur gör jag om jag vill ha en binge låtar avmarkerade för att jag inte vill kopiera över dem till min iPod men ändå vill kunna lyssna på dem i en spellista i iTunes utan att behöva dubbelklicka på varenda #%& låt jag vill höra?:mad:

Bump! Har exakt samma problem, fråga. Går att göra en spellista och synka mot men borde väl gå att få iTunes spela alla låtar, på något sätt...

Jag förstår inte problemet. Om man bara vill att vissa låtar ska synkas mot en iPod, så gör då spellistor med dessa låtar till enbart iPod och markera att du enbart vill synka dessa spellistor till iPod, alltså inte hela biblioteket eller några andra spellistor. Problemet löst!

Klicka på din iPod i iTunes och du får upp nya menyer där du kan ställa in vad som ska synkas.

Så du behöver inte hålla på och markera med kryssrutan till vänster för låt för låt som ska synkas. Ha alla låtar påslagna och placera iPod-låtarna i spellistor och synka enbart dessa spellistor. Då kan du spela vilka låtar som helst i iTunes, samtidigt som du har ett specifikt urval i iPod.

Lätt som en plätt.

1
Bevaka tråden