Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ABFs hemsida?? - nån som ser nåt?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vare sig i Safari eller Firefox får jag ut nåt av ABF's hemsida. Är det bara jag som har problem?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 17:17

den var lite knasig, jag tog bort det sista som stod - dvs /index1 eller nåt då kunde jag välja upplösning, tog 800 x 600 då fick jag upp den

/Tangen

Ursprungligen av Tangen:

den var lite knasig, jag tog bort det sista som stod - dvs /index1 eller nåt då kunde jag välja upplösning, tog 800 x 600 då fick jag upp den

/Tangen

ja se där ja!
Men kan där index1-sidan verkligen funka bättre på en pc?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 17:38

vet inte har ingen pc...

/Tangen

På PC funkar den ej med Firefox, men bra med IE. Dom kanske skulle testa sina sidor med mer än bara IE...

Ursprungligen av Blackroom:

På PC funkar den ej med Firefox, men bra med IE. Dom kanske skulle testa sina sidor med mer än bara IE...

Om de skrev korrekt kod och visste vad de skrev så skulle de inte behöva testa alls. Då skulel det fungera.

Ursprungligen av Björn Leander:

Om de skrev korrekt kod och visste vad de skrev så skulle de inte behöva testa alls. Då skulel det fungera.

Njae, tyvärr är det ju inte riktigt så enkelt.. Problemet är ju att IE är värdelös på att tolka standarder och därför ofta visar korrekt kod felaktigt.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-13 20:34

Undrar om dom har websideskurser??

Om man kollar koden hittar man detta:

http://www.f.abf.se/index2.htm

Gud, vilken jobbig sida! Fick rent ut sagt ont i huvudet av den.

1
Bevaka tråden