Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny uppdatering av Powermac på gång?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2006-02-07 13:34
Ursprungligen av batte82:

Varför tror du att det just skulle vara PowerMac som ska uppdateras?
Hela svenska AppleStore är nere just nu - de tar inte ner bara en produktgrupp åt gången...

  • Oregistrerad
  • 2006-02-07 13:48

Med undantag för USA-affären så verkar allla vara nere. Gick precis in för att se hur det ligger till med min Macbook-order (kommer inte ihåg när den skulle skickas) men det gick inte det heller.

Nu är USA-affären också nere.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 13:58

Det är inget emot vad jag är.

Borttagande av iMac G5... men säkert något mer. Det är ju Tisdag. Apples favoritdag för förändring.

Något kommer att lanseras... Kul.

Jag gissar på Mac Mini och Shuffle.

Kanske Mac Mini Dual Core!

Gissar på mini och iBook.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 14:26

Jag gissar på en ny USB2-sladd till iPod.

Sorry, blev "bara" en ny iPod Shuffle och en ny iPod Nano. Jaja. Bättre lycka nästa gång

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 14:44
Ursprungligen av Daniel Eriksson:

Sorry, blev "bara" en ny iPod Shuffle och en ny iPod Nano. Jaja. Bättre lycka nästa gång

Ungefär som jag spådde då.:rolleyes:

iPod Nano 1 Gb is released!

iPod shuffle
512 MB 79 EUR
1 GB 109 EUR

iPod nano
1 GB 159 EUR
2 GB 209 EUR
4 GB 269 EUR

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-02-07 14:46

Koolt. Nu känns Shufflen 1GB lite konstig, men iofs, ja, nä kanske inte. Den är runt 400 spänn billigare och mindre än nanon så det kanske är okej.

Jag har fortfarande lite svårt för Shufflen. Jag vill ha en liten skön skärm. Men den är onekligen prisvärd för dom som klarar sig utan skärm.

Jag har två 512:or. Köpte en ny o lade till med en begagnad för ett tag sedan. På så vis kan jag alltid ha en som är fulladdad, sådan var iaf tanken, samt att jag inte behöver byta musik utan bara behöver byta Pod. Siktar på en iPod med skärm så småningom, gärna en svart, men för stunden håller jag mig till mina Shuffles/Shufflar.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-02-09 03:47

Det är skönt att inte ha skärm tycker jag. Då kollar man inte på den hela tiden utan lyssnar på musiken i stället.

1
Bevaka tråden