Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur mycket är en begagnad "17 Apple Studio Display LCD värd?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte sälja min men har ingen aning om vad som är ett rimligt pris??

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2006-02-01 15:51

Jag betalade 2000 kr för ett halvår sedan. Egentligen lite för mycket för en begagnad skärm, men jag ville ha just en sån.

He he, ja fy fan det är ingen kul värdeminskning på såna här prylar Vill inte ens tänka på vad man betalade för den ny *urv*

Det finns en del som inte bara vill ha en platt skärm utna exakt en sån som du har. Jag tror att du kan få 2500 eller absolut maximalt 3000 för den om det är i toppskick.. Hittar du inte rätt köpare så är det nog 2000, precis som Macus skriver, som gäller som "rätt pris".

För 1,5 år sedan annonserade jag i flera månader efter en sådan och erbjöd ca 3500:-

Jag fick inga svar

Well, jag säljer den för 2000:- om någon budar, finns i köp&sälj-delen här.. Måste köpa ett SL-säsongskort

med tanke på vad en ny 17" LCD(inte Wide) kostar så tror jag inte på nåt över 1500:-

Lycka till - den som jag hade i 3 år i samband med personalköp fick utlösenpriset satt till 800 kronor så räkna INTE med att det blir så lätt att bli av med den.

Jag köpte min beggad för 1000:-

Jag har ett par bud till på 1500 så jag chillar lite till...

Att köpa ut den via företaget är ju en liten annan grej. Jag kan köpa ut vår gamla plasma-tv på jobbet för ett par laxar, betyder inte att den inte är värd mer

1
Bevaka tråden