Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac.com uppdaterad!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som in säkert märker så har vi uppdaterat 99mac.com med en nyare version av forumet och en ny "topframe" med 99mac nätverket.

Alla som klagar på min särskrivning anser naturligtvis att det ska vara ett bindestreck mellan orden...

Det nya forumet har flera bra finesser för oss administratörer - där är hela "kontrollpanelen" ombyggd och mycket bättre.

För användare syns följande förändringar:

- Ny förstasida där du kan se vilka andra som just nu besöker 99mac.com och även se vilka diskussioner och forum som är mest populära.

- Möjligheten att göra omröstningar/polls i forumet, du kommer hitta sådana lite här & där. Endast Guru:s och moderatorer har möjlighet att starta omröstningar/polls.

- Sedan är det en massa buggfixande, småförändringar här och där och ett par funktioner som vi inte slagit på ännu...

Välkommen till uppdaterade 99mac.com - fräschare än någonsin!

Märkte det direkt, mycket fint och mycket BRA!

Btw, t.ex Appleinsider har lite fler "smiles", är det något ni kan slå på?

dom kallas för "graemlins" och vi kan ha 40 stycken påslagna samtidigt...

jag går till appleinsider och tittar lite...

Man måste vara inloggad...kan du inte "klippa in" dom coola graemlins du hittar?

Sedan lägger jag in dom här på 99mac

De saknar vi!

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-04-17 09:19

Ärligt talat så tycker jag att det som gör att 99mac inte är "100" är just allt detta lunarstorm-fjoll med animerade smileys och brinnande mappar. Ger ett ganska oseriöst intryck tycker jag.

// Hugo

hugin: jag förstår vad du menar faktiskt - det blir jobbigt om det blir för omfattande.

Samtidigt är det sätt att nyansera sina inlägg - vi kan ju inte se varandras ansiktsuttryck.

Filurerna är helt åkej tycker jag. Har man vaknat på den dunderseriösa sidan (vilket jag gör ibland) så kan man ju slå av dem.

lunar suger, smilies är bra.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-22 20:01

Jag är väl själv skyldig till diverse annorlunda smileys, men jag tycker det är ok så länge man håller sig till just smileys och inte klistrar in vilka animationer eller bilder somhelst. Meningen är ju bara att de skall förstärka det man säger eller / och sätta lite knorr på inlägget...

1
Bevaka tråden