Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inte igång BigBrother kamera

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-30 11:03

Tja!

Jag försöker få igång Gratis Kamera som bigbrother sänder ut, men fan de funkar inte... Någon som har en lösning eller?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-01-30 11:08

länk?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-01-30 11:51
Ursprungligen av icep:

Tja!

Jag försöker få igång Gratis Kamera som bigbrother sänder ut, men fan de funkar inte... Någon som har en lösning eller?

Var glad för det....

Ursprungligen av Danne V:

Var glad för det....

Ähh, fjöla av

Big Brother är trevligt tycker jag. Det innebär att det finns nånting att se på tv varje dag, och efter några veckor känns det verkligen som att man känner människorna.

Visst är det konstiga människor, visst är de stereotyper - men det är ju underhållning, damn it! (Och för den som är lagd åt det heterosexuella hållet och är av manligt kön: damerna i årets upplaga är inte lite sexiga, tycker jag.:p)

Idag ska jag beställa Big Brother-kanalen på mitt Canalplus-paket, och jag tänker inte skämmas

  • Avstängd
  • International user
  • 2006-01-30 12:41
Citat:

Idag ska jag beställa Big Brother-kanalen på mitt Canalplus-paket, och jag tänker inte skämmas

Det tycker jag verkligen du skall göra... Tyvärr så är det tack vare att folk resonerar som du som kanalerna bara satsar på dålig TV. Inget illa ment, du får såklart se på vad du vill och njuta av det. Men jag avstår, slår hellre av Tv´n än tittar på dylik smörja. (Oj nu blev det visst Offtopic.... och oj vad jag låter som en gring gamma gubbe....)

Ursprungligen av Mattias L:

Det tycker jag verkligen du skall göra... Tyvärr så är det tack vare att folk resonerar som du som kanalerna bara satsar på dålig TV. Inget illa ment, du får såklart se på vad du vill och njuta av det. Men jag avstår, slår hellre av Tv´n än tittar på dylik smörja. (Oj nu blev det visst Offtopic.... och oj vad jag låter som en gring gamma gubbe....)

Nej, det är inte tack vare såna som mig som det blir dålig tv. Jag ogillar det mesta på tv, speciellt dokusåpor. Den enda dokusåpa jag har eller kommer följa är Big Brother.

Det är tack vare folk (män) i alla åldrar, som spelar poker på internet, sväljer pokerreklamer, tittar på proffs som spelar poker, tittar på kändisar som spelar poker och folk som laddar ner ringsignaler till mobilen och folk som laddar ner pokerspel till mobilen som det är skit på tv.

Poker - inte något så trivialt som Big Brother - är vår cancersvulst av idag.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-01-30 12:59

Eyyy!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-01-30 13:04

Förlåt.
Det är ju bara en fråga om hur man får igång den där kameran.
Kunde tyvärr inte låta bli att kommentera själva TV-programmet, vilket frågeställaren inte bett om.
Det var inte meningen att det skulle bli ännu fler såna (onödiga) kommentarer.
Så snälla, trakka inte killen för hans smak. Hjälp honom lösa problemet istället...

D

^
^
^------ BigBrother-Danne ??

  • Medlem
  • International user
  • 2006-01-30 13:32

Posta länken då så får vi kolla om vi kan hjälpa dig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-30 16:41

De använder sig av MS egna DRM skydd på de betalkamerorna som finns, kan vara likadant på gratis-kameran oxo.

Och sånt funkar tyvärr inte på Mac. v1 stöds, men alla använder v7 nuförtiden (finns bara de 2, härligt hopp).

mvh
b0bben

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-01-30 17:04

Fixar inte RealPlayer sånt?

  • Medlem
  • 2006-01-31 00:50

Jag skickade in fråga till supporten på BB men de kom inte med någon vettig svar direkt. Äntligt de ska de funka på mac och de skyller de på att jag inte får kontakt med streamservern. Fast de funkar på pc bredvid :S

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-01-31 01:28

Gratiskameran funkar här. Den fungerar inte med flip4mac plugin utan bara med den riktiga pluggen från ms, åtminstone för mig... betalkameran har jag inte provat dock...

Skönt med någon som vågar stå för att han/hon gillar big brother. Programmet är riktigt korkat men det vet väl både medverkande/producenter om och det är liksom inte meningen att vara särskilt intelligent... man kan behöva lite lättsmält tv ibland och jag håller till fullo med posten ovan om att tv poker inte är det minsta bättre...

1
Bevaka tråden