Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Superbowl XL

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ZTV nästa Söndag 00:00 - 05:00

Superbowl XL
Amerikansk fotboll: Pittsburgh Steelers-Seattle Seahawks
Super Bowl XL. 40:e upplagan av årets största sporthändelse i USA - Super Bowl. Årets upplaga avgörs på Ford Field i Detroit, Michigan. Amerikanska kommentatorer. Direkt.

- Vilka fler ska se matchen?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-01-30 09:27

Sport? Fyfan!

Jag ska sova iaf

Instämmer med JohanK. Sport?

Äh, jag har ju spelat handboll i runt tretton år... Men superbowl är inget för mig.

Något säger mig att Martin vill ha svar från folk som gillar sport och ska se matchen, så jag tänker inte svara.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-30 10:42

Skall absolut se matchen! Både NFL och flag fotball har blivit grymt populärt i Danmark efter att TV2 Zulu (motsvarigheten till TV4 plus) börjat sända två matcher live varje söndag. De börjar sända kl 18 och slutar kl 01.30 varje kväll under hela NFL säsongen.

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-01-30 15:36

Självklart ska jag se matchen, har tittat på superbowl de senaste två åren. Man är väldigt trött i skolan sen, börjar 08.00.

Jag brukar vara mer intresserad av att kolla reklamfilmerna i efterhand. Det blir lite av VM i rekamfilm runt den här matchen. Har Apple något på gång där förresten?

För de som tar emot HD-sändningar i USA kommer årets Superbowl vara en ny milstolpe i HD-bevakning, om jag förstått det rätt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-05 18:36

Sitter här i Indiana och ska inom kort satta mig vid 62" HD-tvn och njuta av matchen.

Mesvariant av Rugby (båda ligorna) med anabola killar som springer omkring till en öl och chips ätande publik. Nej tack.

1
Bevaka tråden