Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac.com besöker MacPub *bilder*

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ikväll arrangerade Ingram Micro (världens största datordistributör/grossist) en MacPub på restaurang nr 18 mitt i Stockholm. Vi var på plats och lyckades fånga en hel del kända Mac personligheter på bild:

Johan Åsberg ifrån Macoteket [mannen på 99mac] och Johan Hagert ifrån Ingram Micro

Jennie Backman ifrån Ingram Micro är ny Mac chef ifrån måndag. Mikael Bengtsson ifrån MacData charmar för fullt!

Paul Wolters ifrån Provectum, skribenten själv samt Johan Åsberg ifrån Macoteket.

Micke Eriksson ifrån Redagruppen smider planer i ett rökmoln tillsammans med Love och Jonas ifrån MacRent.

Se alla bilder på denna länk!
http://www.99mac.com/pics/18_web/index.htm

Var var den officiella inbjudan på 99mac till oss alla ?

Egentligen var inte jag bjuden heller, men jag passade på att smyga in i samlingen...

Torsdagen då dessa bilder publicerades var "all-time-high" för 99mac.com (om vi bortser ifrån MWNY). Det är kul!

vad innebär "all-time-high" ?

Vi har aldrig varit så höga förut - någonsin!

Nja, kanske inte.

Det innebär att vi aldrig haft så många hits på en enskild dag förut! Jättebra med andra ord!

  • Medlem
  • International user
  • 2001-09-14 09:45

Kan du inte lägga upp en del av statestiken så vi kan kolla på den också?

Citat:

Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Det innebär att vi aldrig haft så många hits på en enskild dag förut! Jättebra med andra ord!

Okej, jag misstänkte det.. Hur många hits var det ??

Dålig stil att inte bjuda mig

1
Bevaka tråden