Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple öppnar butik i Holland

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt Cnet så kommer Apple öppna en butik i Amsterdam inom kort - med fokus på konsumenter.

Det blir den första Apple drivna butiken utanför USA, namnet kommer dock inte bli AppleStore enligt Apple Holland.

Det officiella beslutet kommer på MacWorld Expo den 17:e Juli. Missa inte den dagen (kom till 99mac Expo!!).

Läs mer här:
http://news.com.com/2100-1040-943509.html?tag=fd_top

Fräckt, "åka till Amsterdam och shoppa" kommer få en helt ny innebörd! Heh, nej men allvarligt, det skall bli intressant och se var priserna hamnar.

Snygg hatt Martin

Hoppas att Apple kör lika offensivt här i Europa med butiksöppnanden. Då dröjer det inte länge innan var och varannan storstad har en egen butik. Dessutom bör dom ju sprida det hela så att varje land får en butik. Hoppas...

Sverige är väl endå en rätt stark Mac-marknad, så om Apple börjar öppna butiker i Europa så tror jag inte det kommer dröja länge innan vi ser en butik i Stockholm.

Eller åtminstonde någonstans i Norden.

MacRumors har uppdaterat med att det även blir en butik i Paris... så då blir nästa i ??? - Göteborg, tack!

- Olle

Du menar Stockholm va?

Göteborg eller Jönköping passar mig finemang! :-D!

Hur blir det nu med Apple Store i Amsterdam? Steve nämnde inget under Keynote, han snackade bara om USA.

Var detta bara ett falsk rykte eller?

/martin

Well, hörde att Apple inte skulle öppna några butiker i Europa och att dom dementrade det.. Var det på IDG jag såg det?

1
Bevaka tråden