Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blizzard släpper nytt på söndag

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Företaget bakom spel som StarCraft, WarCraft och Diablo kommer söndag morgon (amerikansk tid) lansera deras senaste titel. Detta hade Blizzard att säga i ett email:

Just a reminder, In case you haven´t heard, Blizzard is announcing their next new title at ECTS, early Sunday morning (Pacific Time). Check out Blizzard.com early Sunday morning for more info. You also might see something new on Blizzard.com before then

På senare tid har Blizzard rekryterat ett stort antal utvecklare med erfarenhet av Quake 3 och Unreal Tournament, så vi kan nog vänta oss ett spel som skiljer sig aningens från deras nuvarande tema.

På söndag vet vi exakt, men spekulera är alltid ett nöje.

Vad tror Du att Blizzard släpper?

Hmmm jag gissar på ett Rollspel baserat på Warcraft.

Oj jag hade rätt!
World of Warcraft

Hmm liknar Rune en massa bara det att det finns en stor värld att traska runt i.

Jag tror fortfarande att Neverwinter Nights kommer sopa mattan med alla Online RPG. Eftersom det bygger på ett riktigt rollspel som är speltestat och uppbyggt under lång tid. Till skillnad mot många andra online RPG som hittats på för att passa spelet.

Hrm, lite sen gissning... nåja, rätt verkar det vara i alla fall.

Neverwinter Nights ser ut att bli bra, men ligger inte det långt fram i tiden? Online RPGs som Everquest finns ju redan och är väldigt etablerade dessutom; egna mässor t ex.

I vilket fall som helst brukar allt som kommer från Blizzard vara underhållande.

[ 03-09-2001: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

1
Bevaka tråden