Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glad påsk önskar 99mac!

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Glad påsk önskar hela 99mac.com gänget!

Nu är det snart påsk och det firar vi med ännu en jubileumslogotyp med kyckling och ägg! Jag och resten av Guru-gänget vill passa på att önska er alla en riktigt trevlig påsk - sitt inte framför datorn hela helgen nu - och passa på och ät en massa ägg!

Skriv en rad nedan och berätta lite om vad du ska göra i påsk...

Jag åker upp till Föllinge norr om Östersund redan imorgon lunch. Feting-skoter är bokad från och med fredag. Eventuellt kan vi skapa uppföljaren till "Tornadoes in the Snow" (vår snöskoter-hoppnings-action-film som vi gjorde förra året)

Ska äta påskmiddag med svärföräldrarna och ha det jätteskönt.

I år Sven-Olof Englund uppe samtidigt som oss och har med sig en partybuss med 24 personer - kan bli kul. Fröken Estland som blev 4:a i miss Universum är med också - och typ 10 av hennes tjejkompisar ifrån Estland... :eek:

Bäddat för en rolig påsk med andra ord!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-27 10:43

Det där ser riktigt kul och riktigt livsfarligt ut! Tänk på att det finns ett liv efter påsk också!

Men jag vet hur man kan bli när man gränslar ett sånt där snömonster.

En tur till mjölby och sambons mormor och sen är det bara att vara hemma och ladda för resan till NY med Dell nästa vecka.

Ska vara ute mycket också om vädret tillåter.

Jag har mina motorcykel kläder när jag åker skoter - med ryggplatta och integralhjälm...

En veckas träningsläger i långbana i händelsernas centrum Älvdalen (i dalarna) blir min påsk!

Jag ska

spela lite.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2002-03-27 13:40

Jag skall busa med min Blizzard 5500 -79 i Vilhelmina! Jag lovar dig Martin, att man kan ha minst lika roligt med den och hoppa lika högt och långt, dessutom har den en betydligt mer spännande väghållning

Ska åka till Göteborg och gå på SAMA, och sen ska jag spendera resten av påsken i trollhättan, kanske tar en tur förbi linköping ocksp.

Jobb, jobb jobb i påsk

  • Medlem
  • 2002-03-27 13:54

Jag ska till Åre i en vecka! Gu va skoj det ska bli!

Ska filma en massa när jag och mina kompisar klantar oss i backen

Typiskt, alla ska åka bort utom jag. Eller ska man räkna 2,5 mil till Bollebygd som åka bort? Mormor och Morfar firar guldbröllop på Långfredag, så det blir kombo-Påsk/bröllopsmiddag. Några Carlsberg ska man väl orka med också.

Jag känner till Mjölby och Älvdalen mycket väl och vet inte vilken plats jag tycker sämst om

Skämt åsido, har bokat hotell för hela familjen som kommer ned från Svedala(föräldrar, syskon, brorsbarn, sambo, svåger och svägerska) vid Bodensjön på tysk-schweiziska gränsen i veckan efter påsk.

Äta gott ska vi göra också. Fredag blir det färsk sparris med bozensås direkt från sydtirolen, lördag bayersk lunch och svenskt påskbord till middag. Tyvärr är abba-sillen 3 ggr dyrare här än i Sverige. Men det är smällar man får ta när man vill ha en trekvart till alperna.

[ 27 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: Marcus Holmer ]

Blir hemma i huvudstaden och äter väl lite ägg och kalkon. Skall väl försöka skriva lite på mitt examensarbete också.

Det skall ju tydligen bli fint väder också, så en tur på djurgården blir det nog också.

glad påsk

Hoppas på dagar liknande denna som jag hade förra helgen

Dock skall jag skjuta fram höften bättre för att tweeka ut hoppen snyggare
Åker i natt upp till Åre.
En riktigt glad Påsk på er alla!!!!!!
T-son

[ 27 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: T-son ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-27 21:00

"Vecka Ägg" innehåller bl.a. några dagar i skärgården där lungorna skall luftas,ryggen sträckas, magen fyllas och huvudet skall få sömn!
Annars låter jag numer bli att planera sönder mina lediga dagar... konsten att njuta sker oftast i en lägre hastighet än vad man först vill (!).

Sköt om er - och ***GLAD PÅSK*** !

  • Medlem
  • 2002-03-28 10:22

Givetvis ska jag sitta framför datorn hela helgen och.. leta påskägg!

Eller också sitter jag i någon backe i Norrland och dricker choklad.

The Great Macintosh Easter Egg Hunt

[ 28 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: Enar ]

Back online! Ska försöka komma ikapp....börjar gå igenom mailen och inläggen...

Ojdå, brum-brum Martin har varit i farten igen...

Ligga i sängen med iBooken, vad annars?

1
Bevaka tråden