Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Du har inte åtkomst"

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag klickar på attachments (bilder t ex) så får jag upp en fin ruta som säger att jag inte har åtkomst dit. Antar att det ska vara så annars borde det väl vara fler än mig som whinar

Men det jag reagerar på när jag får upp den rutan är att era variablar inte skrivs ut. Citat:

Citat:

$bbuserinfo[username], du har inte behörighet till denna sida. Det kan bero på ett eller flera skäl:

1. Ditt användarkonto har inte tillräcklig behörighet för att nå denna sida. Försöker du ändra någon annans inlägg eller nå adminsidor?
2. Om du försöker skriva inlägg kan ditt konto vara inaktivt eller låst av en administratör.

Sen följer en länk som heter Logga ut. Adressen den pekar till är http://www.99mac.se/forum/login.php?$session[...

Har för mig att man måste ha skrivit ett visst antal inlägg för att kunna se på attachments.
Välkommen hit, btw

Ursprungligen av Kristofer:

Har för mig att man måste ha skrivit ett visst antal inlägg för att kunna se på attachments.
Välkommen hit, btw

Tack tack Verkar vara en bra motsvarighet till Sweclockers forum det här, fast för Mac då.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-18 18:04
Ursprungligen av zapher:

När jag klickar på attachments (bilder t ex) så får jag upp en fin ruta som säger att jag inte har åtkomst dit. Antar att det ska vara så annars borde det väl vara fler än mig som whinar

Men det jag reagerar på när jag får upp den rutan är att era variablar inte skrivs ut. Citat:

Sen följer en länk som heter Logga ut. Adressen den pekar till är http://www.99mac.se/forum/login.php?$session[...

Jag har också samma problem, någon som vet varför detta händer?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-18 23:17

Någon som vet hur många inlägg man måste ha gjort innan man får kolla på bilder.

Fånig regel. Det borde ju stå i såna fall.

Förr var det tydligen ett inlägg som krävdes (sökte och hittade någon gammal tråd..), men nu verkar det ju vara ändrat.

Det stämmer, du måste ha skrivit ett inlägg för att kunna ladda hem filer.

Nu funkar det Tog en dag..

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-01-19 17:38

Textsnutten är nu fixad.

1
Bevaka tråden