Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det röda nedräkningsfältet?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 10:32

[FONT="Trebuchet MS"]Vad ska edt röda nedräkningsfältet i högra hörnet räkna ner till nu då? Om ni skulle ha svårt att komma på nått bra så; fyller jag år den 25:e April, mitt barn väntas komma den 14:e Augusti, ska antagligen till tandläkaren i slutet av februari (kan komma med exakt datum senare om det skulle vara så), mitt band ska vara med på en smamlingsplatta som kommer den 30:e januari.


Gillar verkligen nya version 6. Känns trevligt!
[/FONT]

Då håller jag på ditt tandläkarbesök! Även om jag personligen skulle vara mer gagnad av att pejl på mitt eget. Egentligen skulle jag behöva ett ilsket meddelande i den röda rutan som sa åt mig att öht fixa en tandläkartid.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-12 12:05

Annars kan ni väl räkna ner hur många dagar det är kvar till nästa jul eller något annat (o)intressant... Tills OS X 10.5 kommer kanske?

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-01-12 12:30

Apple´s 30 års dag?

Såhär tycker jag:

På förstasidan: Länkar till forumet, många har klagat på att det saknas direktlänkar till dagens inlägg t.ex.

I forumet: Nyhetsrubriker från förstasidan.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-12 20:59
Ursprungligen av Adrian B:

Såhär tycker jag:

På förstasidan: Länkar till forumet, många har klagat på att det saknas direktlänkar till dagens inlägg t.ex.

I forumet: Nyhetsrubriker från förstasidan.

Bra idé Adrian, bara vi utnyttjar fältet på någotvis. Just nu fyller den ingen funktion, vilket är tråkigt.

OT: När ska ni ta bort "99mac version 6 beta", inte dags att lansera den nya logotypen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-17 13:38
Ursprungligen av Adrian B:

Såhär tycker jag:

På förstasidan: Länkar till forumet, många har klagat på att det saknas direktlänkar till dagens inlägg t.ex.

I forumet: Nyhetsrubriker från förstasidan.

Ja dom kasnke kunde "rulla" i det röda fältet... Eller nått!

1
Bevaka tråden