Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple on Campus Online för studenter

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-04-11 19:19

Varken med bland högskolorna eller Mecenat kort

Blir att köpa prylar från Apple till fullpris nästa termin, då Kalmarstudentkår har valt att inte längre använda sig av mecenat kortet. =(
Men man får ju hoppas att HIK finns med på listan bland högskolorna om en snar framtid.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-04-12 08:16

Så hur gör jag som pluggar på Uppsala universitet för att handla på Online store?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-13 13:16
Ursprungligen av dala:

Så hur gör jag som pluggar på Uppsala universitet för att handla på Online store?

Nu har jag tagit reda på hur man handlar via AOC om man pluggar på UU.

Gå in på
http://www.its.uu.se/inkop/studradg.html

Sedan letar man lite MITT på sidan så finns det en liten länk "Apple on campus". Denna länken fungerar nog bara om man sitter på UU intranätet eller kör proxy.

Priset för en Powerbook 12" är 12775:-
Tiger kostar dock fortfarande 1195:-

/Joakim

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-18 20:17
Ursprungligen av Margell:

Sedan letar man lite MITT på sidan så finns det en liten länk "Apple on campus". Denna länken fungerar nog bara om man sitter på UU intranätet eller kör proxy.

Verkar som om de tagit bort länken nu. Kunde surfa in där häromdagen men nu finns inte länken längre. Texten är densamma. Har de strul, månne?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 20:53

Såg oxå att länken hade försvunnit... Som tur va så hann jag beställa min PB 12"

  • Oregistrerad
  • 2006-02-09 22:36
Ursprungligen av dala:

Så hur gör jag som pluggar på Uppsala universitet för att handla på Online store?

Apple on Campus finns på uppsala universitet.
De har gryma rabatter.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-04-12 23:08

Vad blir priset för Tiger då?

(Fortfarande: hur gör man?)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-24 14:27

nu finns länken för oss uppsala-studenter uppe igen (på http://www.its.uu.se/inkop/studradg.html).

Är det någon som känner till Länken för Linköpings-studenter?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-12 23:28

Logga in ocg gå vidare.

Logga in med ditt Mecenatkort och gå till Apple sidan så länkas du vidare

Mvh Jonas

  • Oregistrerad
  • 2006-01-15 01:11

Kan man få ett mecenatkort här i Lund, trots att de bara skickar ut Studentkortet till folk?

  • Medlem
  • Ekerö
  • 2006-01-15 01:15
Ursprungligen av The Answer Man:

Kan man få ett mecenatkort här i Lund, trots att de bara skickar ut Studentkortet till folk?

Studentkortet ger samma rabatt på Apple Store som Mecenat, om det nu var den rabatten du var ute efter.?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-15 15:04
Ursprungligen av rusk:

Studentkortet ger samma rabatt på Apple Store som Mecenat, om det nu var den rabatten du var ute efter.?

Ja, det var det. Goda nyheter isåfall

  • Oregistrerad
  • 2006-01-15 17:16

Så här får du ett Mecenatkort - kostnadsfritt

Ursprungligen av The Answer Man:

Kan man få ett mecenatkort här i Lund, trots att de bara skickar ut Studentkortet till folk?

Hej,

Kontakta Mecenats kundtjänstså ordnar dom ett Mecenatkort till dig utan kostnad.
Tel. 031-701 03 10

Mvh Jonas

Bevaka tråden