Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett brev till Apple

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som heter Jason har skrivit ett brev till Apple med reflektioner angående gårdagens keynote och hans nyligen införskaffade iMac G5.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-11 22:21

Poetiskt...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-11 22:39

Orutinerat att köpa en maskin så nära ett MacWorld Expo?

Det var ju för tusan ett år sen apple meddelade att de kommer byta till intel! Hade de bara pangbom lanserat macbooken hade jag kunnat förstå honom.

  • Medlem
  • 2006-01-12 01:17

Vilken lirare...........

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 01:48

Så där är det väl alltid med stressk*kar. De vet mycket väl att det kommer nya datorer men är så sugna och kan inte vänta och blir sura efteråt. Tycker "datormänniskor" generellt är riktigt gnälliga personer.

Han kan knappast på fullaste alvar ha trott på att han skulle få en ny mac, själv ser jag brevet som ett ganska roligt brev som man kan lägga i högen bland virriga hyss.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 09:05

Frustrerad, ja.... Allvarlig, nej...

Rutin är en vara som brukar behöva införskaffas till ett dyrt pris. Någon den här killen just fått erfara.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-01-12 18:07

Jason Kottke tycker jag borde ha den rutinen, rätt konstigt att han gjorde ett sånt nybörjarmisstag...

Borde man veta vem denna kotte (Kottke) är?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-01-13 00:11
Ursprungligen av Olle@mac:

Borde man veta vem denna kotte (Kottke) är?

Bara om man läser bloggar. Jasons är väl typ den mest lästa bloggen i världen eller så. Definitivt topp 5 iaf.

hans blogg är väl relativt känd

Haha, så kan det bli, förstår bara inte varför han började gråta, han kunde ju bara ha väntat till Keynoten först?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-13 08:50

Det verkar vara skrivet med den största glimten i ögat... Funderar på att gråta en smula över våran 1 månad gamla iMac G5 isight

1
Bevaka tråden