Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drivrutiner mighty mouse?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-01-13 02:23

Hej

Sitter här med Apples skämt till mus, Mighty mouse. Min mamma köpte en Imac och fick Mighty till. Eftersom hon inte är så datorvan ville jag bespara henne Mighty mouse och gav henne min mus i utbyte. Så nu sitter jag här med skiten utan möjlighet att stänga av någon av dess till synes slumpmässiga funktioner eftersom jag inte har några drivrutiner till den.

Kan man ladda ner dessa någonstans?

Vore förresten verkligen på tiden att Apple gjorde en seriös mus så man slapp kramp i handen.

Tack på förhand

Har en två-knapps-logitec laser med scroll, byter gärna bort den mot din mighty

Drivarna finns i systemet väl? Vilken version av OS X kör du?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-13 02:34

Dessvärre verkar de inte finnas.... Jag kör 10.3.9 och mamma fick nyare system med sin dator.

Enligt Apple:

"Mac System Requirements
- A Macintosh computer with an available USB 1.1 or 2.0 port
- Mac OS X
To customize buttons for one-click access to Spotlight, Dashboard and Exposé or to launch applications, Mac OS X Tiger v.10.4.2 is required."

Finns inget i Systeminställningar?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-13 02:45
Ursprungligen av kitesurf:

Finns inget i Systeminställningar?

Nix bara standardinställningarna. Sunkigt när man inte ens kan stänga av funktioner:)

Kört CD'n?

Funkar inte det så är det väl bara att skicka den till mig så kommer en Logitec i retur

  • Oregistrerad
  • 2006-01-13 03:07
Ursprungligen av kitesurf:

Kört CD'n?

Funkar inte det så är det väl bara att skicka den till mig så kommer en Logitec i retur

CDn är tyvärr i Skåne(och jag i Stockholm). Tack för erbjudandet, men jag ska nog handla en Microsoft-mus som jag hade innan. Är inte så förtjust i deras övriga produkter, men de gör faktiskt väldigt bra möss. Alla är bra på någonting:)

Hårdvara är nog de enda microsoft är bra på

jag har drivisar för mighty musen å ja finns i stockholm om du vill ha hjälp me de ..

skicka ett mail till mig eller ett pm

1
Bevaka tråden