Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synd, ingen ny mini med TV

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kommer defenitivt inte att byta till Mac förrän man det finns Front Row med DVR, NÄR, NÄR

Använder XP Media Center, är beredd att byta..

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-01-11 06:46

Lugn, det kommer innan året är slut. Steve sa under keynoten att alla Macar skulle ha intel-cpu'er innan 2006 är slut. Alla Macar... undrar om min G4 räknas dit?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-01-11 09:10

Tänk, jag kan tänka mig tusentals skäl att switcha i alla fall men den som väntar på något gott...

Hoppas verkligen att nya Minin har tv-mottagare. Jag använder idag som sagt XP Media Center, som funkar jättebra, jag skulle inte kunna tänka mig att bara ha en TV vid sidan om min Mac, det måste vara integrerat på ett snyggt sätt..

  • Oregistrerad
  • 2006-01-11 15:37
Ursprungligen av wunderbaren:

Hoppas verkligen att nya Minin har tv-mottagare. Jag använder idag som sagt XP Media Center, som funkar jättebra, jag skulle inte kunna tänka mig att bara ha en TV vid sidan om min Mac, det måste vara integrerat på ett snyggt sätt..

Mmm håller med dig, hade hoppats på en Mini avsedd för TV/Media. Nya processorer är väl bra men det förändrar inte mycket. Prestandan hade troligtvis stegat uppåt i vilket fall som helst.

Intel i Mac är liksom en rätt trist och torr nyhet, tillför ingen ny upplevelse.

1
Bevaka tråden