Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan den här skärmen vara bra?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja just det, snubblade över Belinea 10 20 35 W ( http://www.pixmania.com/se/se/169516/art/belinea/tft-skarm-20-1-10-20-35w.html?itag=3916 ).

Priset är ju trevligt och i alla fall enligt specarna så verkar den bra.
Men nu är det ju så att när det gäller bildskärmar så ska man nog ta specar med både en och annan nypa salt så jag undrar om någon här har nåt att säga om den?

(om bildkvalitén kommer ens i närheten av den som är på min Samsung 193p så är det klart läge att slå till, men jag misstänker att få skärmar gör det...)

Belinea är det nog inget fel på, har haft CRT skärm med deras märke, funkade väl som normalt.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-01-10 16:59

Verkar ju onekligen prisvärt, men jag har aldrig träffat på Belinea tidigare. Beställ och ge en recension

1h kvar till Keynote

Det blev ingen Belinea utan i stället en Philips 200W6CS/00. De säljer den för 4990 kr på PC City för tillfället så jag tyckte det var läge att slå till (speciellt som man fick 30 dagars öppet köp).
Och jag är klart nöjd med den - skarp bild, bra svärta och kontrast, klara färger och inga ojämnheter (som t ex mörkare eller ljusare i hörnen).
Men ok, jag är ju ingen pro bildbehandlare och heller ingen gamer så jag är inte rätt person att bedöma deras krav, men så vitt jag kan se så har den inga fel alls (det enda jag kan klaga på är den meningslösa USB-porten). Rekommenderas!!

1
Bevaka tråden