Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jubileum! 99mac.com fyller en månad idag!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha, då har det redan gått en månad. 31 dagar av intensiva diskussioner på 99mac.com. För vissa är detta ett kul ställe att läsa intressanta diskussioner ett par-tre gånger i veckan. För andra är 99mac som ett gift och besöker sidan tio gånger per dag...

Vi har långt fler medlemmar än vi drömt om redan efter en månad och vi har minst sagt enormt mycket fart i diskussionerna - 1500 inlägg i veckan är sjukt mycket.

Ändå är detta bara början...

Berätta vad som är bra och vad som är dåligt med 99mac.com. Tala om hur ofta du är här också...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2001-06-12 08:44

multibla gånger om dan är jag här..

väldigt positivt är att ni vi whatever lyckats samla så mycket kompitenta macfolk, så om man har en fråga så brukar det bara ta en halvdag innan man får ett svar.

lite negativt är att radannonserna har för liten träffbild för tillfället.. men tripplar vi medlems antalet så blir det säkert fler som även köper och säljer där inne..

sjukt bra mac sida.. GRATTIS

99mac är ett unikt sällskap macholigans

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2001-06-12 09:56

Gratulerar!

Jag är väl här 2 ggr om dagen, blir det mer fart lär det bli oftare.

Shacknews dunkar in 2000+ kommentarer på sin ER (Evening Reading) varje dag...

Men då är det mer kvantitet än kvalitet förstås

[ 12 Juni 2001: Meddelandet ändrat av: Smith ]

[ 12 Juni 2001: Meddelandet ändrat av: Smith ]

Jag tittar in ett par-tre gånger per dag för att se om det hänt någonting spännande - det verkar vara gemensamt för "snitt användaren".

Bra diskussioner, trevliga människor.

Ett bra ställe att bolla ideer eftersom det är så mycket branschfolk som är mdlemmar har jag fått för mig.

är här lite då och då...

Grattis Förresten!

Det här är precis vad vi behöver. Jag är mycket imponerad av det kunniga och sakliga innehållet.
Det är mycket trevligt att se att det inte blivit någon pajkastning (ursäkta ApplePaj ) och ja, ni vet vad jag menar.
Nu hänger det på oss som deltar att utveckla oss själva och hjälpa andra.
Tyvärr har jag bara sett en enda tjej, hej Petra...

1
Bevaka tråden