Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mozilla 1.3.1 får 99mac att blinka...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-12-29 09:44

På jobbet sitter jag i OS9 och tvingas därför att använda mig av Mozilla 1.3.1. Det har fungerat ganska smärtfritt tills nu, när ni uppdaterade till nya layouten här på 99mac. Allt fungerar bra tills jag loggar in mig, då börjar sidan att blinka/uppdatera sig om och om igen heeela tiden, vilket gör att det inte längre går att använda Mozilla för att navigera er sida.. Väldigt tråkigt för jag har stora problem med att få både Internet Explorer och Netscape att fungera tillfredställande över lag. IE är väl det som fungerar bäst nu, men långt ifrån bra. Bara delar av sidan visas och ibland får man uppdatera flera gånger för att saker och ting skall dyka upp.

I värsta fall får jag hålla ut tills vi skaffar OS10 här i maj, men bästa vore ju om någon hade förslag på vad jag kan göra för att få det att fungera bra i Mozilla.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2005-12-29 11:55

Ja, det där har hållit på nån vecka nu, det var inte så i början. Tyvärr har ingen bemött det än. Det rapporterades här för några dagar sedan:

http://www.99mac.se/forum/showpost.php?p=644284&postcount=86

Men jag antar att de som sköter sidan också vill ha julledigt

(men för mig är det överspelat, fick en ibook av mig själv i julklapp)

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-12-29 15:35

Ok, då finns det hopp iaf

1
Bevaka tråden