Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag får ingen kontakt mellan datorer i mitt nätverk.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som skrivet, jag får ingen kontakt mellan datorer i mitt nätverk. Jag har för mig att man SKA få upp alla datorer i sitt nätverk i "Nätverk" i finder. Jag har tex en ibook och en mac mini i mitt nätverk, men inget av dom hittar någon. Jag får heller inte upp några andra delade itunes bibliotek i itunes, som man ska när de är i samma nätverk.
Mitt modem och router har märket D-link (modem DSL-300T, router DI-604).

Någon som kan någonting om inställningarna till dessa, för det är väl antagligen där felet ligger.

Nätverk

Kolla din mail, du kanske har artiklen kanske inte.

mvh: Peter
f.d Palm W ägare

mmm tack peter. Kan däremot inte läsa av detta om just det felet jag har. Ser du nåt? eller vet du nåt? Har tidningen, men har inte fördjupat mig tidigare i artiken. Ska läsa igenom hela imorgon. Sorry om jag var löjlig när du köpte Palmen, det kändes bara så snopet vet du, hihi jag ville bara ha snabba pengar. Glömt och förlåtet?

Löjlig nej fan, det var ett skämt. Vi är macare vi tar sånt. Jag har smålett en smula åt ditt namn och tänkt på en viss Las Wegas fan. Jag är inte själv så bra på problemlösning men denna artiklen har hjälpt mig en del.

God Jul på dig och lycka till.

Klart det är glömt.

mvh: Peter

Kom på en sak jag haft problem med som ställde till det: Kassa kablar + en kass port på switchen, det var nog då jag blev gråhårig, då det ändå var nya produkter.

1
Bevaka tråden