Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderar på att köpa handdator, vilken?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

behöver tips om bra billiga handdatorer.

Daniel

Finns det anledning att köpa en särskild handdator idag. Det måste vara bättre att köpa en smartphone och ha två apparater i samma.

SonyEricssom p910i eller p990 som kommer i februari eller Palms Treo båda fungerar bra med mac.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-14 21:20

du kan köpa min palm m515 för en billig peng annars..
den har legat o skräpat här ett bra tag, har ingen användning för den då den saknar bluetooth.. men billig är den..

palm-serien är annars ett bra val anser jag, då det är ett känt märke som förenklar när du letar program..

Vill nog ha bluetooth för att synka med datorn, men ifall du har ett bra pris så klanske :P.

Jag tycker det finns anledning till att köpa en handdator även ifall det finns p910 osv. Inte alltid bra att ta med sig en smartphone i alla lägen.

Kollat lite på "Palm Tungsten T" då den ligger på ett bra begagnatpris...
vad tycker ni om den?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-12-14 23:35

Jag har en palm t3 som funkar toppen. Synkar med outlook på jobbet och sen med iCal och adressboken hemma.
Inga större problem att få igång synken, det kräver lite pill såväl på mac som pc...

  • Medlem
  • 2005-12-14 23:55

Jag tycker att Pocket PC funkar bättre. Med Pocketmac är det t om bättre än till PC. Det borde inte vara svårt att hitta en bra Pocket PC billigt begagnat. Det finns ju nya med högre upplösning, eller de som är små och billiga. Kolla in Dell t ex.

1
Bevaka tråden