Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder från Apple Center i Sundsvall

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag var där i fedags när den officiella öppning vad, tyvärr inget bandklippande av Oscar Bjers men en första titt på butiken fick jag till ändå.
Butiken ser ut som alla andra Apple Center ingen skilland där.

Här har ni några bilder:
Kö även i Sundsvall
Ivriga att komma in
iMac och MacMini drog mest folk
Det här växte på Esplanaden, tyvärr väldigt få av alla specialerbjudaden.
iPod iPod iPod många frågor...
Bilden på iPod Video bättre än vad många tror
Bild ut mot gatan
Cognito grillar personalen.
30" borde kräva en viss BMI...

Senast redigerat 2005-12-12 16:05
  • Oregistrerad
  • 2005-12-12 15:35

Titta! Mysigt! Kan vi inte få upp bilderna på första sidan?

Ah, så det var dig jag pratade med Mattias...

Jag förslog att jag skulle göra en nyhet av det, kanske ska jag det ändå?

Edit: eh, jag fick ju namnet via mejlet ser jag nu

Det är ingen Apple Store, det är en Center!

Kanske någon kan ta sig tid att göra ett reportage med text och allt? Jag hade gärna gjort det om det inte vore så att jag har väldigt mycket jobb just nu med övertid och allt vad det innebär.

Sant, det är ett Apple Center, precis som i Umeå och på andra ställen.

Om nån som var där, Mattias eller någon annan, kan fylla ut med lite text så kan jag lägga upp det tillsammans med bilderna som ett reportage på förstasidan.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-13 14:35
Ursprungligen av Adrian B:

Sant, det är ett Apple Center, precis som i Umeå och på andra ställen.

Om nån som var där, Mattias eller någon annan, kan fylla ut med lite text så kan jag lägga upp det tillsammans med bilderna som ett reportage på förstasidan.

Har skrivit ihop lite text nu och skickat pm till Adrian. Får se hur det blir.

Fixat.
Nyhet eller nyhet... det är inte jag som bestämmer det gör som ni vill.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-12 16:33
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Fixat.
Nyhet eller nyhet... det är inte jag som bestämmer det gör som ni vill.

Hoho, Hedman vill bara slippa extra arbete som vanligt

Får se om någon från mitt99mac kan skriva ihop någonting. Det kanske Hedman orkar styra upp?

Jag kan inte skriva nyheter så det är inte ork det handlar om.

Någon från mitt99mac kan det vara en Gustaf kanske?

  • Oregistrerad
  • 2005-12-12 19:38
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag kan inte skriva nyheter så det är inte ork det handlar om.

Någon från mitt99mac kan det vara en Gustaf kanske?

Kan nog ordna det imorgon på eftermiddagen. Har tenta från klockan åtta till ett.

Lite så där oväntat finner jag mig själv på två bilder. "Ivriga att komma in" & "iMac och MacMini drog mest folk". Flickvännen lär få en mindre chock som hatar att vara med på bild.

Var det någon som premärhandlade av er? Jag blev lagomt grinig på mig själv när jag inte hade råd att köpa en iPod Shuffle till det fantastiska priset 550kr.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-12 20:44
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Lite så där oväntat finner jag mig själv på två bilder. "Ivriga att komma in" & "iMac och MacMini drog mest folk". Flickvännen lär få en mindre chock som hatar att vara med på bild.

Var det någon som premärhandlade av er? Jag blev lagomt grinig på mig själv när jag inte hade råd att köpa en iPod Shuffle till det fantastiska priset 550kr.

Hörde att de bara hade tre stycken iPod Shuffle till det priset. När Mattias var klar med fotograferingen, så gick vi in, då stod alla redan vid disken. Tror de människorna gick hem direkt när det fått tag på vad de kommit för. Alltså noll intresse för butiken, märkligt, men de vill väl fort hem och känna på sina inköp.

Vad vet jag?!

Det är lustigt tycker jag att jag inte ser särskilt glad ut på de bilder jag är med. Kanske om jag fått en chans att veta att jag fotades så hade det nog blivit bättre. Killen till höger på bild5, vem är han? Jag stod o pratade med honom ett tag o jag tror jag stött ihop med honom tidigare men jag kan inte placera honom. Ang bild1 så var jag faktiskt först där, man kan se min mössa sticka upp invid väggen på flera av bilderna från utsidan. Jag var där redan 20 minuter före.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-12-13 11:08

Kan det vara Love Melander?

Yes!!

Jo det är Love det. Den store trollkarlen.

Min bilder strider säkert mot PUL eller nåt.
Men det är vimmelbilder från premiären, får väl vifta med pressidt om det blir mycket klagomål. *hehe*

Senast redigerat 2005-12-13 15:52

Det stämmer ja, tyckte väl han såg bekant ut

...och såhär blev det när jag satte fingrarna i det (jag la till ytterligare en bild utöver de tre du hade valt ut):

http://www.99mac.se/index.php/comments/invigningen_av_apple_center_i_sundsvall/

  • Oregistrerad
  • 2005-12-14 11:29
Ursprungligen av Adrian B:

...och såhär blev det när jag satte fingrarna i det (jag la till ytterligare en bild utöver de tre du hade valt ut):

http://www.99mac.se/index.php/comments/invigningen_av_apple_center_i_sundsvall/

Bra fingrat Adrian! Trevligt!

Men titta där är jag och fingrar på en iBook!

Det är inte någon som råkar veta vem som är chef för Apple Center i Sundsvall och möjligtvis har ett telefonnummer? En personalansvarig går minst lika bra.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-18 07:43

Pär Holmsten. 060 641020

Yes!!

Tack, yes.
Vet du om han finns tillgänglig i butiken imorgon under dagen? Efter 12 t.ex.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-18 16:58

Han brukar jobba varje dag.

Yes!!

1
Bevaka tråden