Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur göra fotobok om man inte har Mac?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kollegor har blivit sugna på att göra fotobok efter att ha sett min iPhotobok. Hur ska de göra? De kör Windows.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2005-12-12 08:43

Säg åt dem att byta till Mac

Du snittar 1 inlägg i veckan, och detta är ett av dem? Waste of bandbredd...

De flesta företagen som erbjuder framkallning via nätet har väl liknande alternativ? I alla fall så dyker de upp vid sökning på fotobok i google. Om det sedan blir bättre eller sämre än Apples alternativ har jag ingen aning om.

edit:
Det är ju Kodak som fixar de man beställer via iPhoto, så det är väl bara att beställa direkt från dem...

Hej! Ja, men det verkar som att de flesta är av typen "wirebunden instruktionsbroschyr". Nu har jag dock hittat en som heter "Deluxe Album" på Colormailer. Den verkar riktigt tjusig, bättre än Apples (?). Synd bara att jag inte kan testa den, eftersom jag saknar en pc.

  • Medlem
  • 2005-12-12 10:35

Flyttar till OT-delen Lounge™ eftersom frågan inte riktigt är mac/apple/tredjepartsrelaterad. Den är till och med uttryckligen en Windowsfråga.

Mod

Googles Picasa är ju i stort sett som iPhoto. Det kanske innehåller samma fotoboksfunktion.

1
Bevaka tråden