Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grymt skämt.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Haha, killen i översta filmen kunde ju ha dött av hjärtslag!

Dom hittade verkligen den perfekta killen att dra skämtet på.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-12-10 11:21

Första filmen är ju vidrig. Fy fan för den där typen av förnedrings-TV och att det finns folk som har så taskig integritet att dom gör "underhållning" av skiten. Skräckuppleveleser av det där slaget kommer sannolikt att ge killen djupa problem i framtiden, och skadorna som orsakas är faktiskt svårare än om programledaren t.ex. tog en yxa och högg av killen en arm eller nåt. Skillnaden är "bara" att

1) det inte skvätter blod och köttslamsor om man skadar någon psykiskt. Så det ser ju inte så himla farligt ut....
2) En arm kan man sätta tillbaka, och kirurgerna SER EXAKT vad som ska göras. Att få ordning på nån som blir halvknäpp är fan så mycket besvärligare och kostsammare för samhället.

Sorry för rant. Men jag hatar den här, nya typen av "humor" och jag tycker att varenda människa med lite i skallen borde bidra på sitt lilla sätt hjälpa till så att vidrigheterna försvinner för all framtid.

Den andra viddjon var suverän!!!!! LOL!

Den tredje är "staged", dvs arrangerad till 100% men gjord för att se ut som om den fångat kärringen "av en händelse".

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-12-10 12:05
Ursprungligen av Danne V:

Den tredje är "staged", dvs arrangerad till 100% men gjord för att se ut som om den fångat kärringen "av en händelse".

Okej?

Dont like, dont watch!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-12-10 13:44
Ursprungligen av Mats Börjesson:

Dont like, dont watch!

Mjaee.... kunde ju liksom inte veta i förväg vad det var för slags film som länken pekade mot, eller hur?
Men annars så är det just det jag praktiserar, och tycker att fler borde göra detsamma: Jag vägrar se förnedrings-TV. Om fler tänkte efter ett ögonblick och skippade skiten, så skulle eländet försvinna. Jag drar gränsen ungefär vid "Dolda kameran".

Ursprungligen av Danne V:

Mjaee.... kunde ju liksom inte veta i förväg vad det var för slags film som länken pekade mot, eller hur?
Men annars så är det just det jag praktiserar, och tycker att fler borde göra detsamma: Jag vägrar se förnedrings-TV. Om fler tänkte efter ett ögonblick och skippade skiten, så skulle eländet försvinna. Jag drar gränsen ungefär vid "Dolda kameran".

Sant, men med en PETA medlem och en "ratboy" så kan det bara leda till en sak...
Bäst av allt är när han säger "Are you okej litle man?"

1
Bevaka tråden