Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bluetooth-mus utan adapter?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon hyfsat billig bluetoothmus som fungerar direkt med powerbookens inbyggda bluetooth, utan att behöva någon usb-adapter?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-12-09 02:36

letar själv...hittar jag inte så väntar jag på mighty mouse med blutooth

Senast redigerat 2005-12-11 02:02
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-10 11:34

alla blåtandsmöss funkar till apples datorer som har inbyggd Blåtand och det utan adapter ;). Billiga som dyra.
Dock kostar den billigaste runt 400.

//t

Va? Jag har en microsoft hemma, den funkar inte utan microsofts adapter. I butiken sa de att det var ovanligt och att de skulle kolla upp det. Jag har inte världens bästa koll själv, men det låter konstgt det du säger.

Ursprungligen av fredrikolsson:

Va? Jag har en microsoft hemma, den funkar inte utan microsofts adapter. I butiken sa de att det var ovanligt och att de skulle kolla upp det. Jag har inte världens bästa koll själv, men det låter konstgt det du säger.

Jag har en Microsoft blåtandsmus och den fungerar utmärkt med min PowerBook - utan extra adapter. Inget problem alls.

/Per

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-12-11 12:02

Bluetooth är en standard, så det skall fungera att använda vilken bluetooth-mus som helst med apples inbyggda dito. Dock är väl Microsoft ökända för att lyckas sabba standarder...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-12-11 12:26

Kör en The Mouse BT från MacMice som jag är rätt nöjd med. Speciellt gillar jag scrollhjulet som flyter på fint utan hack. Så billig var den nog inte dock. Passar riktigt fint till min PB.

1
Bevaka tråden