Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Data Rescue II och php-filer [Återställa partition (HFS+) ]

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har fumlat. Jag hade min externa hdd med HFS+ fylld med diverse backuper och kopplade in den till pcn för att jag behövde lite extra utrymme. Dum som jag var kollade jag i partitionmagic och hittade en "okänd partition" vilken jag tog bort och ersatte med en ny (EXT3 tror jag). Jag har bara skrivit några MB till disken efter detta, och jag beöver filerna. Finns det nåt recovery-prog till osx som kan återställa formaterade partitioner?
Jag har ett till XP men antar att den inte kan återställa hfs+--part.

Tack!!!

Senast redigerat 2005-12-19 21:17

Diskwarrior

Hur återställer jag en partition som inte finns. Bara den interna hårddisken finns listad när jag väljer "Hardware" och bara hfs-partitioner finns i dn vanliga listan.

Har kört Data Rescue II och hittat en del av filerna som fanns på disken.
Den skapar en mapp som heter CBR där en del filer listas efter typ (Audio/Documents etc) och seadn skapar den en annan mapp där mappstrukturen (typ) finns kvar. Problemet är att den inte hittar mina php-filer (50-100 timmars jobb). Finns det nån plugin till Data Rescue II för att stödja php-filer eller kan man lösa det på annat sätt?:confused:

PS. Jag hade uppkörning idag. GODKÄND!!! DS.

1
Bevaka tråden