Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Expekt poker academy

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-20 18:57

Gick och köpte Expekt poker academy idag. Står på fodralet att det ska funka till Mac.
Kruxet är att jag inte hittar någon installationsfil för mac.
Någon som haft det problemet?

  • Oregistrerad
  • 2005-11-25 08:08

Jag köpte det på OnOff igår men inte tusan fanns det någon installationsfil för Mac. Det verkar vara rena hasardspelet att köpa Expekt Poker Academy...

Samma sak gäller mig!
Rätt ffrustrerande måste jag säga!

Mejla Expect? Ringa?

Förövrigt suger poker på nätet... Live är det som gäller.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Mejla Expect? Ringa?

Förövrigt suger poker på nätet... Live är det som gäller.

Tråkigt att det inte funkade på mac, men dom kommer säkert att ersätta om man hör av sig.

Mattias sitter du och spelar live med 9 dumma amerikanare med 5/10 i blinds så får du ringa mig, annars fortsätter jag lira på pacificpoker.com

Hmm jag som hade tänkt att köpa detta spel. Men säg till om ni har kommit på hur man får det att funka

  • Oregistrerad
  • 2005-11-30 09:17

Skönt att det inte bara var jag! Har försökt hitta någon ansvarig för det men det verkar inte så lätt.
Hittar ingen mail på Expekt.com som skulle funka.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-30 09:45

Jag mailade support@poker-academy.com (på engelska) och beskrev problemet. De förklarade att Expekt inte hade köpt rättigheterna till Mac-versionen men tryckt Mac på omslag och skiva ändå.

De skrev att om jag mailade koden, så skulle jag få en länk till nedladdning av Mac-versionen. Det gjorde jag och allt funkade bra. Så nu kan jag gå all in på min Mac.

Poker Academy

Ursprungligen av Arnold Corns:

Jag mailade support@poker-academy.com (på engelska) och beskrev problemet. De förklarade att Expekt inte hade köpt rättigheterna till Mac-versionen men tryckt Mac på omslag och skiva ändå.

De skrev att om jag mailade koden, så skulle jag få en länk till nedladdning av Mac-versionen. Det gjorde jag och allt funkade bra. Så nu kan jag gå all in på min Mac.

Sa dom något om det var tänkt att programmet skulle komma i Macverision och vad var det för Macverision du fick ladda ner om den inte finns?

Har lust att ange länken? (så vi andra också kan ladda hem för Mac)

Ursprungligen av Fade:

Gick och köpte Expekt poker academy idag. Står på fodralet att det ska funka till Mac.
Kruxet är att jag inte hittar någon installationsfil för mac.
Någon som haft det problemet?

Jag har också råkat på detta problem. Jag gick tillbaks till affären där de kollade skivan i sin PC. De kunde inte heller finna filen "pokeracademy-setup-mac filen" så jag fick pengarna tillbaks. Det öppnade och kollade dessutom en skiva till.

1
Bevaka tråden