Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jimmy VitTiger på plats!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag som gillar att "lurka", dvs smyga omkring och läsa alla möjliga och omöjliga inlägg, men nu blev jag ju uppmanad att träda fram och presntera mig, så då gör jag väl det.
Är som så många andra här Mac fantast från födseln, äh, jag menar ju från Apple Mac's födelse förstås. Jag är så lastgammal att jag var med när tekniktidningarna skrev något tveksamt om en dator som hette Lisa. Ett fåtal av er minns...
Mina Macar håller länge, länge och jag är faktiskt bara inne på min tredje, en Pismo som jag hoppas kommer att hålla några år till. Den är mitt arbetsredskap (jag skriver), så jag är väldigt rädd om den. Jag har en löjligt liten, gammal men behändig Fujitsu laptop som jag bär omkring, surfar och läser grejer på. Alla de där som säger att man inte kan läsa böcker på skärmen, skitsnack, det är en vanesak. Om bara datorn är lätt så går det hur bra som helst, trådlöst uppkopplad så att man kan bläddra mellan flera texter, söka, byta, mixtra, ha kul.
Ach, man har blivit en nörd på gamla dar, den saken är klar.
Nu har jag i alla fall klivit fram i ljuset.
Jimmy VitTiger

  • Medlem
  • 2005-11-25 22:15

VitTiger??¿¿

1
Bevaka tråden