Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inspirationen tillbaka

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte bara kort konstatera att man fått tillbaka mycket av inspirationen och det kommer hända en hel del här på 99mac inom den närmaste veckan. Jag käkade middag med Belak igår och imorgon ska vi till webhallen och pilla lite.

Har löst i stort sett alla problem vi hade framför oss (åtminstonde teoretiskt) så forumuppgraderingen bör vara genomförbar relativt kvickt. Jag tror att 99mac är nere hela nästa helg - hänger lite på Belaks planering. Återkommer i frågan!

Trevligt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-25 08:10

Visst är det skönt när det känns bra

/Tangen

Tänka sig vad en frilunch på M$ räkning kan göra.

Haha! Jag har haft en grym vecka i Stockholm - har träffat massor av inspirerande folk och fått tillbaka "tron på framtiden" lite mer. Har kännts lite tungt med så många olika arbetsuppgifter samtidigt som jag jobbar 235 tim/månad åt Cupertino.

Nästan klart att vi anställer vår andra person inom kort (helpdesk var vår första) vilket känns utmanande men ett klart steg framåt.

Belak kommer sköta huvuddelen av programmeringen bakom uppgraderingen - Mats står för grafik och layout.

Ursprungligen av Björnström:

Har kännts lite tungt med så många olika arbetsuppgifter samtidigt som jag jobbar 235 tim/månad åt Cupertino.

Men med två tre semestrar på ett par månader styck, varje år, så kan man väl stå ut och jobba lite hårdare då och då.

Ursprungligen av ohennig:

Men med två tre semestrar på ett par månader styck, varje år, så kan man väl stå ut och jobba lite hårdare då och då.

Haha

(sitter och bokar nästa nu)

Gott att höra!!!
Skulle önska mig själv en likadan vecka.
Vill också få tillbaka lite insperation.

en eloge för ert arbete! vore en katastrof om 99mac försvann! inser apple inte hur mycket ni hjälper dom i försäljning? kanske inte direkt - men indirekt...

ta en titt på switchersidorna - tonvis med kommentarer från överlyckliga switchare - värt mycket för apple...

Jag ändrade lite på layouten nyss - ser ni hur mycket luftigare det blev bland inläggen?

Ursprungligen av Björnström:

Jag ändrade lite på layouten nyss - ser ni hur mycket luftigare det blev bland inläggen?

Seniormoderator-titeln som står under deras namn är lite för stor med nya layouten (eller vad man nu kan säga)

ja! ett inspel - det hade varit bättre med att den grå linjen - som avskiljer inläggen går ända ut till "ramen" - det blir en tydligare särskiljning mellan inläggen då - se bifogad bild.

Härligt med inspiration, Martin! Även jag ser med stor spänning fram emot uppgraderingen. 99mac är min största kunskapskälla inom området och en daglig webbkaj att lägga till vid.
mvh // Björn, i ett snöigt Växjö

  • Medlem
  • 2005-11-25 16:31

Efter en svettig vecka har jag mest perspiration. Kul att det rör sig, Martin.

1
Bevaka tråden