Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken är din favorit webshop?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte prova en liten miniundersökning för en artikelidé jag går och funderar på.

Vilken webshop tycker du är bäst och då menar jag ur shoppens funktionsavseende för dig som handlar? (Vad som säljs, priset på varorna som säljs eller hur logistiken sköts efter köpet är inte riktigt dom parametrar jag tänker på.)

Om du vill, motivera gärna ditt val.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-24 17:30

www.netonnet.se
Enkel shop, bra logisk översikt över vara och kundvagn. Och framförallt: bra priser och bra utbud!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-24 18:27

www.discshop.se

Oerhört smidig och överskådlig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-24 18:33

Jag tycker att www.discshop.se är den bästa nätbutiken. De har en enkel men otroligt avancerad webshop med mycket roliga funktioner för de som är filmintresserade. Bra lager saldo, snabba leveranser, bra förhandbokningar och bra paketering.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-24 19:02

www.tradera.com och www.blocket.se
det är enda ställena som jag köper via internet

Snackar vi bara svenska butiker nu eller går det bra med utländska också? Någon svensk favorit har jag inte, har liksom köpt lite från olika, men min utländska favvo är helt klart http://www.macsales.com/

Tusen tack för alla suveräna tips, keep them coming.

Discshop är verkligen lyckad, Ginza likaså. iTunes hamnar ju i nån slags särställning, vilket koncept hela den prylen är egentligen.

Utländska går alldeles utmärkt,

1
Bevaka tråden