Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

400 medlemmar på 99mac.com

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag har jag glädjen att berätta att 99mac.com har fått sin 400:e medlem!

Sedan vår premiär för 27 dagar sedan (1 månad på måndag) så har det verkligen gått väldigt fort.
Det är även glädjande att se att inläggen rasar in i en allt högre takt.

Bäst av allt är att vi tillsammans har skapat en webbplats som man gärna besöker flera gånger per dag - och det har alltid hänt någonting nytt!

Ingen av oss som varit med under betatest perioden innan premiären hade kunnat drömma om en så här snabb start. Tack till er alla!

Hej. Tacka inte bjud igen!
Dessutom är det inte så konstigt! Det är nämligen ett bra innehåll. Kvalitet lönar sig! får jag passa på at önska oss lycka till!?

Helt rätt! Tycker jag saknat ett riktigt bra svenskt forum som dessutom är snyggt. Men nu har man ju det! 99mac.com

Jag instämmer med övriga medlemmar i kluben för inbördes beundran.
Stilren funktionell och ett bra grafiskt gränssnitt. . .
400 är det mycket eller lite?
Låter lite men när man räknar på sina fingrar är det ju en hel del.

  • Oregistrerad
  • 2001-06-07 23:00

Hmm hur snyggt det är kan diskuteras jag hade velat själv välja bakgrundsfärg med tanke på min smak så.

Färgschemat är "coffee"...

Det här är ju liksom ett litet fik för Mac folk!

Försök klämma in 400 pers på Coffe Cup på Västerlånggatan i Stockholm så blir det ganska trångt! Därför anser jag att 400+ är en mycket tillfredsställande siffra.

Forumen förändras oxå positivt. Jag tycker det är en stor skillnad nu mot när jag blev medlem (200). Jag ser verkligen fram mot fortsättningen där 99mac.com kan/kommer att bli en viktig opinionsbildare för macar och macangelägenheter...

/C

400 är det mycket eller lite?
Låter lite men när man räknar på sina fingrar är det ju en hel del.

Jag skulle säga att det är väldigt mycket! Titta på vilka som är medlemmar! Vi har i stort sett alla ansikten som brukar synas i Mac världen som medlemmar. Inläggen och diskussionerna på 99mac.com är på en nivå som inte finns någon annanstans.

99mac.com vänder sig till "topp 10%" och det kravet tänker jag inte ändra på för att få fler medlemmar.

Ursprungligen av Björnström:

99mac.com vänder sig till "topp 10%" och det kravet tänker jag inte ändra på för att få fler medlemmar.

Ibland är det kul att leta upp gamla trådar från förr. Hur många medlemmar är vi? Är vi verkligen bara "topp 10%" här?

Haha, det var länge sen! Nu är vi 6.760 medlemmar såg jag - vi spräcker nog 7000 ungefär vid WWDC.

Tanken med "topp 10%" har ju inte riktigt förverkligats (vilket en del saknar) eftersom vi blivit så stora.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-05 21:19

dags att slå på "medlemsnumret" snart igen då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-06 01:25

Grattis! Men 99mac.com? Är det inte 99mac.se?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-06 05:12
Ursprungligen av Mondo:

Grattis! Men 99mac.com? Är det inte 99mac.se?

Kolla när tråden skapades...

1
Bevaka tråden