Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Göra en PC driver till en Mac driver

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är förnärvarande i Indien och får min nya Mac Powerbook on några veckor. Jag har dock ett problem. En internettjänst med en special telefon stöder inte Mac. (Bara driver för PC)
Jag har fått tag på dessa instrucktioner för hur man skall kuna göra en Mac fil för ändamålet. Men det ligger lite utanför mitt område men kanske någon här kan. Bifogar länk till ett "how to" dokument.

http://www.rimweb.in/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=908

Ser fram emot att få börja arbeta med OS

Tacksam för hjälp. /JE

Senast redigerat 2005-11-24 15:38

Vad jag kan se så verkar det inte så krångligt. Följ instruktionerna nogrannt bara så ska det nog inte vara några problem.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-11-24 15:33

Titta på sida 1 i de instruktioner som du länkade till för hur du skall installera modem scriptet.

How to Install?

2. Create a text file, say “LGE110” with the modem script and place that file in your \Library\Modem Scripts folder on the Mac. There are over 100 existing scripts, but none for this phone unfortunately.

Har bifogat en “LGE110.txt” fil (har tagit bort sidfoten och sidnumreringen som fanns i instruktions dokumentet och sedan sparat som ett text dokument)

1
Bevaka tråden