Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99reklam.com uppmärksammas av Microsoft

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99reklam.com är en av våra systersidor med inriktning på svenska reklambranschen, design & media. Sidan drivs av fd 99mac-Guru:n Kenneth Pilo och ett hängivet gäng moderatorer.

Under gårdagen uppmärksammades 99reklam genom att själva Microsoft.com nu länkar till sidan tack vare en intervju som Kenneth Pilo gjorde med Ray Larabie.

99mac rekommenderar alla medlemmar som är intresserad av svensk reklam att även registrera sig på 99reklam och delta i diskussionerna som ofta är väldigt spännande.

Du hittar Ray Larabie intervjun här:
Kenneth Pilo intervjuar Ray Larabie

Du hittar Microsoft länken här:
Microsoft.com uppmärksammar 99reklam

Du hittar 99reklam här:
http://www.99reklam.com/

[ 12. februari 2003, 10:40: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]

Intressant! Ray Larabie är stor. Jag har själv köpt och använt mig av flera av hans fonter. Kul att han jobbar på Rockstar Games, då har han antagligen varit med och utvecklat ´Grand Theft Auto 3´. Värdelöst vetande möjligtvis

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-12 12:36

Kenneth Pilo är en klippa! Kul att det går så bra för 99reklam; synd att jag själv inte hinner vara mer aktiv bara... :rolleyes:

Jag har bl a jobbat med Ray när det gäller specialtypsnitt han tagit fram för mig och mina kunder.

Vad jag inte visste då var att han inte ger så många intervjuer...och JA hans hår är blått!

Kenneth Pilo of Sweden

Norway var det väl?

Microsoft har nu mailat att de uppdaterat länken från sin webbplats.

Kunde dom inte länkat till 99mac i samma veva

1
Bevaka tråden