Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Guru & Testledare: Martin!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Från och med idag är Martin Belak ny Guru här på 99mac.com. Han har gjort sig känd som mycket aktiv och har haft ansvarsområden som MacJobb och tester i testlabbet.

Martin kommer i fortsättningen ha titeln "testledare" och se till att vi löpande får in spännande tester på 99mac.com.

Nu hoppas jag att Martin presenterar sig bättre för alla här på 99mac!

Hejsvejs allihopa!

Först vill jag tacka Martin för förtroendet! Det känns verkligen kul att få den ärofyllda titeln "testledare".

De flesta av er här på 99mac har säkert stött på mig i någon intressant diskussionstråd. Några har klagat över att jag ser sur ut på min avatar, men ni har säket märkt att skenet bedrar...jag är varken sur eller arg!

För er som undrar vem jag egentligen är så kan jag härmed avslöja att jag är en genuin Macfantast, fick min första Mac när jag var 7 år, året var 1987, ni som kan räkna får själva räkna ut min ålder. Idag ägnar jag min tid åt studier på KTH i Stockholm. Vid sidan om allt detta driver jag en konsultfirma inom datorbranchen.

Detta om detta!
Nu hoppas jag på intressanta diskussioner med er alla här på 99mac. Och självklart hoppas jag på att vi kan leverera många och intressanta produkttest även i fortsättningen.

/M

[ 15 November 2002, 20:42: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2002-11-15 23:01

Grattis Martin, det var på tiden!

Jag har länge gått och väntat på att se dig upphöjas till Guru. Främst är det väl dina kunniga inlägg när det gäller mobil kommunikation jag imponerats av.

Hasse

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2002-11-15 23:53

Grattis Martin! Bluetoothtesten var mkt bra!
Keep up the good work!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2002-11-16 12:46

Kul! Grattis!

En värdig Guru - Grattis Martin!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: -Martin-:
Hejsvejs allihopa!
Några har klagat över att jag ser sur ut på min avatar, men ni har säket märkt...

Jag har konsulterat min flickvän och i frågan och ömdömet är: *trumvirvel*

-Han va väl snygg.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: David Molarin:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: -Martin-:
Hejsvejs allihopa!
Några har klagat över att jag ser sur ut på min avatar, men ni har säket märkt...

Jag har konsulterat min flickvän och i frågan och ömdömet är: *trumvirvel*

-Han va väl snygg.

*ASG*
Klockrent

Ja, vad ska man säga...

/M

1
Bevaka tråden