Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac Mini på ONOFF

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-21 00:04

ONOFF säljer Mac Mini för 5296kr i nya bladet. 20/11. Det var väl ett tag sen de hade mackar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-21 07:50

tja, ett par år sen iaf..

Förmodligen kommer även dessa samla damm och behålla sitt pris efter 4 år...
För personalen har väl fått precis lika mycket utbildning som sist. 0.
Och eftersom det inte går att spela CS på den kommer de dissa den totalt.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Förmodligen kommer även dessa samla damm och behålla sitt pris efter 4 år...
För personalen har väl fått precis lika mycket utbildning som sist. 0.
Och eftersom det inte går att spela CS på den kommer de dissa den totalt.

Jaså? Jag spelar till och med Adobe CS2 och det är inga problem!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-11-21 09:30

Det har väl varit lite av och till. Eller "On and off" som vi brukar säga i branschen.

Jag måste nog ändå tycka att det är lite positivt att de försöker ta in Macar på elektronikvaruhusen. Trist bara att de kan så lite. Man kan ju tycka att de borde finnas någon kunnig på varje butik som har Mac. Jag tror många "nybörjare" inte vet var man ska vända sig när man ska köpa dator och de hamnar nog lätt på de stora butikerna som ONOFF, Siba, Elgiganten osv.

Apple borde kanske ställa större krav på utbildning för sin ÅF, samtidigt som Apple borde kanske jobba mer på fältet för att se till att uppställningarna i butikerna är snygga och att personalen är up-to-date med produkterna.

Nej, säg inte att det är sant...sist när jag såg en mac på OnOff så var det nog en QuickSilver på 867MHz, det var utgången och hade kvar samma pris som från början.....

  • Oregistrerad
  • 2005-11-30 12:44
Ursprungligen av apple4ever:

Nej, säg inte att det är sant...sist när jag såg en mac på OnOff så var det nog en QuickSilver på 867MHz, det var utgången och hade kvar samma pris som från början.....

det är väl inget, på Siba står det en förpackning med OS8 som dom ska ha 895:- för, jag brukar kolla om den står kvar varje gång jag passerar och jodå....

Ursprungligen av Pekka Ståhlberg:

det är väl inget, på Siba står det en förpackning med OS8 som dom ska ha 895:- för, jag brukar kolla om den står kvar varje gång jag passerar och jodå....

Skojar du? Om inte så måste du ju ta en bild på det och posta här i forumet.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2005-12-04 18:27

Var där och tittade, de hade inte ens några apple tangentbord, då kan man ju likaväl köpa den hos Apple då det är gratis frakt.

1
Bevaka tråden