Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Formateringsverktygen. Är det mitt minne som spökar?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Det var ett tag sedan jag var här och skrev senast. Om jag minns rätt så fanns det paletter med verktyg för att underlätta textformatering när man skrev på forumet. T ex att göra text kursiv eller fet. Eller för att göra länkar. Nu visar de sig i alla fall inte, detta med senaste Safari 2.0.2 och mac OS X 10.4.3. Finns de eller är det mitt minne som spelar mig ett spratt? Jag har för mig att jag sett dem här förr nämligen.

Efter en kontroll med Firefox är det samma sak där. Därför gissar jag att det antingen är en inställning jag inte hittar, eller att funktionen helt enkelt inte är aktiverad här. Vad gäller?

Jag bifogar en bild på hur Safari ritar upp ett vanligt formulär.

/Tack.

Kan någon i alla fall bekräfta om det ska finnas en vanligt inmatningsruta eller om det ska finnas inmatningsverktyg?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-13 23:03

som på ipod.se? Hmm, ja det kanske var så, jag kommer inte ihåg...

så här ser det ju ut på ipod.se:

De försvann i samband med att 99mac körde ett light skin för några veckor sedan...

Ursprungligen av TZW:

De försvann i samband med att 99mac körde ett light skin för några veckor sedan...

Det var ju tråkigt. Finns det någon motivering bakom? Annars har jag inget emot om det kom tillbaka.

Misstänker att det är ett misstag som ingen haft tid att fixa...

Björnström: Yo, fixa.

Vi har inte hunnit fixa detta. När vi hinner så kommer detta att åtgärdas, så vi ber om tålamod tills dess.

Förresten, Björn, det fanns redan en tråd om detta: http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=87514

1
Bevaka tråden