Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

inWarehouse öppnar Apple Center i Stockholm 9 november

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-11-07 18:58

Fick katalogen inWarehouse Hemma i brevlådan idag. Där står det på sista sidan att inWarehouse öppnar ett Apple Center i Stockholm som kommer att heta "inWarehouse Store" och ligga på Birger Jarlsgatan 6.

De öppnar den 9 november kl. 12.00 och kommer att ha invigningspriser till och med 24.00.

De ska erbjuda de mest populära och senaste produkterna av Apple, foto, hemmabio, Plasma och LCD-TV mm.

Intressant. Jag går dit på onsdag

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-11-08 22:08

Jog kommer också att komma dit imorgon, efter jobbet vid 16,30 tiden om det inte är alt för lång kö.

Hade dom öppnat förra veckan hade jag kunnat gå dit

Bildrepotage någon?

Senast redigerat 2005-11-08 22:22
  • Medlem
  • Nynäshamn
  • 2005-11-09 14:01

Var någon där?

Hej,

Var någon där? Hur mycket appleprylar fanns till "invigningspris"?

Oj, är det onsdag idag? Detta glömde jag helt bort.

Ursprungligen av berntm:

Hej,

Var någon där? Hur mycket appleprylar fanns till "invigningspris"?

Enligt MacFeber så är invigningspriset på en MacMini 1.25Ghz 3995kr (vanligtvis 5245kr) och på
Microsoft Office 2004 Pro 1895 kronor (vanligtvis 4000 kronor)

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-11-09 18:03

Jag åkte förbi efter jobbet men tyckte att det var för lång kö, eftersom jag inte var ute efter något specielt. Får åka dit i helgen istället och titta. Hoppas på mindre kö då.

  • Medlem
  • Nynäshamn
  • 2005-11-09 19:06

En del kvar

Eftersom ingen i forumet tydligen var på plats, kan jag rapportera att det finns både Student Office och Uppgraderings Pro Office kvar till invigningspris.

Men folk är lustiga. Lång kö för att komma in, sedan så gick 9 av 10 *utan* att köpa något. (efter att de hade stått i kö)

Har ingen uppfattning om prylarna iövrigt, då det var festligt, folkligt och fullspikat.

Att man ska behöva gå till MacWorld för att få se bilder...

1
Bevaka tråden