Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En nykommling till...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En blivande switcher som precis blivit medlem här.

Bor för tillfället i San Diego CA, njuter av värmen och solen...

Har ingen egentlig erfarenhet av Mac sen tidigare, bara det man sett när man står och pillar i Applestore. Har lessnat helt på min PC efter den ena kraschen efter den andra. Har dock inte vågat ta steget ännu, är beroende av en del PC program och så vidare... Men man får väl köra dubbla burkar ett tag i början. Hoppas hitta en del tips här innan det e dax.

/Magnus

  • Medlem
  • Tingsryd
  • 2005-11-07 07:19

Hej och välkommen!

Hoppas du sitter vid din första Mac snart! Jag garanterar att du kommer att hitta mycket användbart på det här forumet.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-11-07 12:39

Jag switchade själv för snart ett år sedan (slutet av jan 2005), kan inte säga att jag är annat än helnöjd.

Har idag en iBook 12" (summer '05) och en Mac mini 1.42GHz (överklockad till 1.5GHz).

Mina ögonstenar helt enkelt, enda anledningen jag har att starta PCn numer är sf-anytime som inte finns i Mac-version

Gillar du t.ex. Amiga, Linux (alt. BSD) så blir du störtnöjd med en Mac, och även om du inte gör det så kommer du bli störtnöjd med din ev. framtida Mac.

1
Bevaka tråden