Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer inte in på sidan..

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja! har ett problem. Jag kommer inte in på min skolas communitysajt. Har alltid kunnat komma in tidigare, men nu säger min webläsare (safari - har även testat med ie) att den inte kan få kontakt.. detta är väldigt märkligt eftersom alla mina kompisar kommer in på sidan och inte verkar ha samma problem.. nån som har nått förslag på vad som kan vara fel?

Ge firefox en chans också. Firefox brukar mäkta med det som Safari (allt för ofta) ger upp inför.

funkar..

..tyvärr inte med firefox heller.. den kan inte hitta sidan säger den.. helt sjukt vad konstigt..

ok, här kommer ett nytt halvlamt förslag: Ofta behöver man inte skriva www i en url nuförtiden men häpnadsväckande ofta krävs det ett www jallafall. men det kanske du testat?
Inga retliga stavfel i länken?
Ja visst är detta självklarheter men ack så lätta att missa.
(Häromdagen försökte jag skriva ut på en skrivare som jag inte kopplat in elkabeln på - det gick inte, trots fräscha drivrutiner )

haha..

..nja nått så basic fel tror jag inte det är.. har till och med testat med en annan dator och det funkar ändå inte.. kan jag blivit bannad? (för vad vet jag isf inte) eller kan det vara min internetleverantör som inte vill vara med i leken..?

Då blir det nog till å kontakta en administratör.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2005-11-06 13:41

Kontrollera så det inte är problem med din dns, försök ansluta genom serverns ipadress. Fungerar det fortfarande inte så är en trace till sidan inte fel, kan ju gå fel någonstans på vägen.

1
Bevaka tråden