Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gmail Notifier för Mac

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-03 13:27

har kommit, bara så ni vet fungerar som en klocka...

/Tangen

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-11-03 13:30

Själv föredrar jag GmailStatus.

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-11-03 13:35
Ursprungligen av Tangen:

har kommit, bara så ni vet fungerar som en klocka...

/Tangen

Vaddå? Den har ju funnits skitlänge? Jag har haft den sedan början på september.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-03 13:37

hmmm, jag har inte varit in på Gmail hemsida på typ ett år eftersom jag laddar in alla i Mail - kanske det det beror på -

)=

/Tangen

  • Oregistrerad
  • 2005-11-04 08:21

Om man använder mail.app kan man ju ha Mail Status Control istället, så kan man kolla alla sina brevlådor

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 08:35

Så sant , jag är lite sugen på att radera detta inlägg men eftersom jag inte hittade något inlägg som behandlade ärendet så låter jag det ligga kvar och dra ig i skammen för min ovetskap

/Tangen

Mitt Gmail notifier buggar snarare som en klocka. Med jämna mellanrum (ca. 1 min) så kommer en inloggningsruta upp och jag måste logga in på nytt. Det var så förut också och jag trodde det skulle varit löst med uppdateringen som kom här om dagen men tydligen inte.

Någon som har samma problem eller vet hur man löser det?

  • Oregistrerad
  • 2006-03-29 22:58

berghund:
jag har inte haft samma problem som du, men sen ett par dagar så är notifiern helt klart SEG med att tala om när nya mail kommer. först sa den inte till alls, men då laddade jag ner den nya versionen och trodde att problemet skulle vara löst då. nu säger den till ibland, men hemskt sällan. det har hänt mer än en gång att jag trott att det varit tomt på mailen i några timmar och så går jag av någon anledning in och har sex nya mail....
jag har försökt hitta någon inställning för att kunna lösa det men inte lyckats.

1
Bevaka tråden